Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01TSLO] Teorie složitosti
Role učitele
Přednášející, Zkoušející |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1] |
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1] |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1] | ||||||||||||||||
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2] | ||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2] | ||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [0] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [0] | ||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>