02TEF1  >  Teoretická fyzika 1

Počet hodnotících: 28 / 133
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 133 studentů.
Ukončilo předmět: 80 studentů.
|============........| 60 %

Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Potoček Václav [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
  • Jsou probírána zajímavá témata, ale jak již název předmětu napovídá, dosti teoretická. Nejpřínosnější mi přijde Lagrangeův formalismus.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konečně zajímavá fyzika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Utřídění poznatků z mechaniky a nový, extremální pohled na problematiku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bavily mě spíše cvičení, na přednášky jsem moc nechodil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkově předmět považuji za (mimo jiné) užitečné připomenutí mechaniky, kterou jsem v prváku moc nechápal. Velmi vhod přišlo odpuštění zkouškové písemky (odpouštělo se nad 7,4 bodu z 8 ze zápočtovek). Lagrangeův formalismus a variační počet mě nakonec i nadchly. Líbila se mi možnost pomocí "kuchařky" jednoduše počítat příklady ohledně systémů, jejichž fyzikální podstatu nemusím znát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jiný, obecnější pohled na fyziku, pro další studium naprosto nezbytný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročný fyzikální předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • po přečtení minulých anket jsem neměl z předmětu příjemný dojem, ale musím přiznat, že ve skutečnosti byl předmět velice kvalitní, a to jak cvičení, tak přednášky, tak odpovídající náročnost zkoušky a studijní materiály
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět mne opravdu bavil a vidim v něm užitek a teoretický základ k pochopení moderní fyziky. Teoretická fyzika do jisté míry otevírá oči fyzikálně slepýn naproti tomu matematicky zdatným jedincům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takové rozšíření mechaniky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velice zajímavý předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Fyzikální předmět se zajímavou náplní, občas se vrací k mechanice z prvního ročníku, kterou dovysvětluje a činí tak její problémy o dost zajímavější.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • velmi zajímavý předmět, krásná fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení byly velmi zajímavé, přednášky méně, zkouška byla loterií.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Takový zajímavý předmět by si zasloužil lepší přednášky a skripta. Cvičení byla dobrá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, nezajímavé přednášky, které vesměs k ničemu nejsou...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dost tazky a nezrozumitelny predmet, strasne vela uciva a malo casu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednasky nic moc, zato na cviceniach je latka vysvetlena dodatocne a zrozumitelnejsie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [46]
1 : |============........| 60 % [28] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [28] 2.07
1 : |=======.............| 35 % [10] 1 (výborně)
2 : |======..............| 28 % [8] 2
3 : |======..............| 28 % [8] 3
4 : |=...................| 7 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [27]
1 : |=...................| 7 % [2] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 48 % [13] ano
3 : |=========...........| 44 % [12] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká