Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
[01MBI] Matematické techniky v biologii a medicíně
[01RMF] Rovnice matematické fyziky [01SSM1] Seminář současné matematiky 1 Role učitele
Cvičící, Zkoušející |
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3] |
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1] |
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1] |
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1] |
|
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2] | ||||
|
Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||
|
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4] | ||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2] | ||||
|
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>