Vrána Leopold Ing. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 28
Procento hodnotících: 39 %
|========............|
Celkové hodnocení [20]
1 : |===============.....| 75 % [15]  
2 : |===.................| 15 % [3]  
3 : |==..................| 10 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.35

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [10]
1 : |==============......| 70 % [7]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Ing. Vrána sype výklad z rukávu, získává si tak obdiv všech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]
  • Wikiskripta, skripta a zápisky z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta, zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hlavně wikiskripta, jinak také Vránovy skripta, sešit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, wikiskripta, zápisky, Jarník
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek, průvodce, materiály na internetu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta, skripta diferenciální počet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průvodce na zíkladě toho pochopení zápisků z přednášky, příklady z děmidoviče
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • Moje nejnáročnější zkouška (dost možná v rámci celé ČVUT nejnáročnější). Zkoušející byl objektivní, náročný, přístup profesionální.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška od devíti dopoledne až do půl sedmé večer je, i přes přestávku na oběd a zkoušejícího, který se snaží o uvolněnou atmosféru na zkoušce, celkem vyčerpávající.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to zážitek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborná atmosféra odlehčená vtipy zkoušejícího, náročná zkouška.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je dost netradiční. Už jen začátek, kde se vás pan tajemník zeptá, co chcete za známku a podle toho vám položí otázky. Dalším unikátem je občerstvení, které je po celou dobu k dispozici. Zkouška je dost náročná, ale pokud člověk pronikne do základů z každé kapitoly (což je vlastně to nejtěžší :) ), nemělo by se stát, že vás pan tajemník vyhodí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkoušející byl objektivní, zkouška nebyla stresující, ale dlouhá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška jakou si člověk může přát a vysloveně ho mrzí, že nedostal lepší známku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byla casove moc narocna. Mozna by bylo lepsi psat jeden den pisemku a druhy den mit ustni cast.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • V látce je pořádek, matematicky na vysoké úrovni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Způsob přednášení; snaží se upozornit na podstatné části důkazu; přednášky nejsou nuda :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poměrně specifický způsob přednášení. Místo předčítání skript se to snaží pojmout z různých pohledů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadšení pro věc, odbornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ačkoliv si vykládaná látka říká svou přitažlivostí o usnutí, při výkladech pana tajemníka je to nemožné. Dokáže podat vykládanou látku přitažlivým, osobitým způsobem, který se s bijákem z naftových plošin nedá ani v nejmenším srovnávat. O přínosu navštívených přednášek jsem ani na okamžik nezapochyboval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snazi se delat hodinu zabavnejsi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Už je nejlepší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas zbytečně dlouho kafrá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dodělávat některé zákeřné důkazy a zrychlit jiné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Casto sa prednasejici tak rozhovoril o dukazu, ze se v nem clovek stratil. Tedy by prednasky mohli byt srozumitelnejsi a taky zapis na tabuli uplnejsi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |================....| 80 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |============........| 60 % [6] 90%-100%
2 : |======..............| 30 % [3] 75%-90%
3 : |==..................| 10 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]
1 : |==========..........| 50 % [9] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.30
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 10 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 10 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
1 : |==========..........| 50 % [8] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [10] 1.40
1 : |==============......| 70 % [7] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |==..................| 10 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď