01MAM  >  Matematické minimum

Počet hodnotících: 13 / 153
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 153 studentů.
Ukončilo předmět: 29 studentů.
|====................| 18 %

Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • byla jsem tam pouze jednou
    Studijní průměr: neuveden
  • hodne domacich ukolu. 100 % dochazka a na konci zapoctovy test
    Studijní průměr: neuveden
  • Idea předmětu velmi dobrá. V podání docenta Pošty byl ale k ničemu.
    Studijní průměr: neuveden
  • moc vysoké nároky, např 7 nahrazovaných hodin během zkouškového je výsměch, osobně neznám nikoho kdo by ten předmět dochodil
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že forma výuky tohoto předmětu není zrovna nejštěstnější, na druhou stranu jistě donutila studenty si učivo projít a alespoň z části do sebe dostat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět pro ty, kterým jako mně brání lenost v učení doma, jsou v kreditové tísni a nebo snad neměli na střední škole matematiku. Probírají se elementární znalosti ze střední školy, je to ale vhodné místo pro naučení matematického značení, které používá doc. Pošta, používali-li jste na střední škole jiné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tento předmět je opravdu určen jenom pro ty lidi, kteří za svůj život matematiku viděli jenom ,,z rychlíku", nebo dosud měli výuku matematiky v jiném než českém jazyce. Ty ostatní stejně brzy odradí podmínka 100% účasti, vypracovávání (někdy ne úplně jednoduchých) domácích úkolů a časové rozvržení hodin, kdy cca dvě třetiny výuky probíhá v období zkouškového a zbytek v prosinci v pátek odpoledne. Ale pokud vydržíte a nevzdáte to, budete moci za odměnu shlédnout nespočetnou množinu vtipných variací na téma ,,Pan Pošta a absolutně netušící student-(cizinec) s nevyslovitelným jménem u tabule", které se vám rozhodně neomrzí. A možná nakonec zjistíte, že s panem Poštou je větší zábava, než byste si na první pohled mysleli :) .
    Studijní průměr: neuveden
  • To se to raději naučím sám. Na MAMu se stejně nic nevysvětlí...
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápočet za stoprocentní docházku a odevzdané úkoly na každou hodinu. Předmět ale rozhodně stojí za to. Osvěžíte si věci ze střední a popřípadě doplníte.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zjistíte, že existuje nějaké spojení mezi středoškolskou s vysokoškolskou matikou :) Na přednáškách se dosti nasmějete...asi až na zkoušeného.
    Studijní průměr: neuveden
  • "ZLO" opakuje středoškolskou látku a dává jí více preciznosti, nicméně si nemyslím, že člověka, který dané téma vůbec neovládá by předmět naučil. Je to také spíše než matematický základ určitý druh psychického testu, který je ovšem dobrý v tom, aby studenti i přes všechny překážky vytrvali, což se hodí nejen ke zkouškám, ale i do budoucna. Ale jsem rád, že jsem si předmět zapsal, alespoň jsem si osvěžil věci, které nepoužívám a které bych brzo zapomněl.
    Studijní průměr: neuveden
  • :D no byly chvíle, kdy jsem smíchy brečela....opravdu předmět pro dělání si legraci z nervozních studentů... přínos vidím v prozkoušení si jednoduchých příkladů napříč pokročilou gymnaziální matematikou.....(nejvíc mě pobavilo, když přišel jeden Rus k tabuli a nevěděl, co je to zlomek, Pan Pošta mu to nevěděl jak vysvětlit aby to pochopil, tak se ho zeptal kam chodil na třední školu a on že nikam...a pan Pošta tak to nemáte maturitu, jak jste se sem dostal a rus na to já nevím :D nebo bylo dobrý jak říkal těm co přišli jako další na řadu po někom, jejich jméno se panu Poštovi pěkně znělo a on tak oslovoval nejméně dva další...tedy pokud to nebyli cizinci a nebilo to do uší :D.... dobré byly obličeje těch , kteří byli rádi když je oslovuje cizím jménem, když jim to zrovna nešlo :)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [13] 2.69
1 : |=====...............| 23 % [3] 1 (výborně)
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |======..............| 30 % [4] 4
5 : |=...................| 7 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |=====...............| 23 % [3] nevyjádřeno
2 : |=========...........| 46 % [6] ano
3 : |======..............| 30 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká