Havlíček Michal Ing. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18ZPRO] Základy programování
[818ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • možnost napsat zápočtový program v něčem jiném než v Pascalu
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičeních s p. Havlíčkem se člověk příliš nenadře. Nepamatuju si, že bych potřeboval zapnout počítač, stačilo jen koukat na plátno (což při programování asi není úplně ono); na druhou stranu jsme díky tomu byli s výkladem rychle hotovi a mohli se o to dřív vrhnout přímo na zápočtový program (což je dobře :) ). Oceňuji také to, že pro nás vytvořil krásné poznámky, které celou (ke složení zápočtu potřebnou) látku stručně a jasně obsáhly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nápomocen, vysvětlí co je třeba. poskytne materiály ke studiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nároky na zápočtový program (objektové programování, práce se souborem, uživatelem definovaný datový typ a dynamický seznam, to vše ve výběru z několika jazyků) nebyly až tak vysoké a cvičící ochotně pomáhal s problémy při jeho psaní. Podrobně s námi probral struktury, které by se měly v programu vyskytovat, a poskytoval konzultace.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nedělá vědu ze zápočtu, chce po nás zkrátka alespoň částečné "porozumění".
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenutil nas delat zpoctovy program v Pascalu, nenutil chodit schopne programatory na cvika. Vyuzival i tabuly na kresleni grafu. Pratelska atmosfera.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Nejsem si jistá, jak vhodné je otevřeně shazovat jazyk, který škola vyučuje. Pascal je možná mrtvý, ale tato zombie je na FJFI ještě dost živá na to, aby člověku vydupala 4 levné kredity.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemít cvika v 7:30 :-D
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas chyběl pohled z očí studenta, který o těchto věcech nikdy neslyšel.
    Studijní průměr: neuveden
  • V e-sklipku jsou Widle s Lazarusem, bylo by dobre, kdyby ukazoval priklady ve stejnem prostredi, aby nematl lidi, kteri programuji poprve.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 1 (výborný)
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |======..............| 28 % [2] Příliš nízké
3 : |==============......| 71 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké