Havránková Eva RNDr. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 32
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • celkem lehce získaný zápočet
    Studijní průměr: neuveden
  • ochotu, lidskost, milé vystupování, klid, rozvahu, nadhled
    Studijní průměr: neuveden
  • snaha podat látku studentům tak, aby se všeho dovtípili sami
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha přimět studenty připravovat se doma průběžně (dává domácí úkoly)
    Studijní průměr: neuveden
  • snahu
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Bohužel cvičení sestávala s neustálého chaosu, kdy se cvičící nedařilo srozumitelně formulovat zadání. Postupu až do konce jsme se u té trochy příkladů, ke kterým jsme se dostali, nedočkali.
    Studijní průměr: neuveden
  • chyběl mi větší spád cvičení, také bylo málo probraných příkladů, občas jsme se za celé cvičení nějak extra neposunuli a jen se v něčem "nimrali" a to, co jsme nestihli jsme většinou pak měli za domácí úkol
    Studijní průměr: neuveden
  • jelikož doktorka Havránková už asi nevyroste, systematičtější postup výkladu a řešení příkladů a razantnější tempo by mohly kvalitu cvičení výrazně zlepšit
    Studijní průměr: neuveden
  • Svižnost vedení cvičení, pokud někdo u tabule neví jak na to, tak to vyřešit za něj aby se potom šlo na další příklad (bylo časté, že za celé cvičení se zvládlo jen pár příkladů, zádávání úkolů zabralo někdy i 0,5 hodiny)
    Studijní průměr: neuveden
  • téměř ve všem, hlavně v rychlosti a postupu řešení, za celý semestr sme téměř nic nespočitali a když už ano, tak postup byl tako chaotický, že skoro nikdo ho nepochopil
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Dost důležirté a užitečné protože u zkoušek budou příklady ze skript, které se vlastně řeší na cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • důležitá je domácí příprava
    Studijní průměr: neuveden
  • težko soudit, naše cvičení byli díky paní Havrankové ztracený čas
    Studijní průměr: neuveden
  • velmi dobře jsem se naučil ovládat počítání s vektory
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |========............| 40 % [2] 4
5 : |====................| 20 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Nevyjádřeno
2 : |====................| 20 % [1] Příliš nízké
3 : |============........| 60 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké