Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[16VUDZ1] Výzkumný úkol 1
[16VURF1] Výzkumný úkol 1 [16ZDOZ1] Základy dozimetrie Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3] |
| Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2] |
|
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2] |
|
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2] |
|
| P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3] | ||||||||||||||||
|
| Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] | 1.00 | ||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
| P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] | ||||||||||||||||||||
|
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3] | ||||||||||||||||
|
Studijní průměr: (1.5, 2.0>
Studijní průměr: (2.0, 2.5>
Studijní průměr: (1.5, 2.0>