Kukal Jaromír Doc.Ing. Ph.D. :: [18SOFC] Softcomputing

Další předměty
[18SQL] Aplikace SQL
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18MTL] Programování v MATLABu
[18SOFC] Softcomputing
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 13 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Doporučuji chodit, veškeré znalosti požadované u "zkouško/zápočtového" testu jsou zde vysvětleny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalitní výklad, jehož zásluhou jsem danou problematiku plně chápal již na přednášce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfketní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Množství příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je zábavný, jeho hodiny nejsou únavné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Nic mne nanapdá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by zlepšit písmo a zápis na tabuli, ale není to nic zásadního.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Příklady z hlavy, strukturu přednášek, intuici.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přístup ke studentům, výborné názorné příklady (zábavné, jednoduché)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalosti, zábavný přístup k výuce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Nenapadá mne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snad jen v trošku lepší čitelnosti rukopisu na tabuli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Perfektní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké