02MECH  >  Mechanika

Počet hodnotících: 46 / 576
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 576 studentů.
Ukončilo předmět: 205 studentů.
|=======.............| 35 %

Bezděková Iva Ing. [ Cvičící ]
Břeň David RNDr. Ph.D. [ Přednášející ]
Havránková Eva RNDr. [ Cvičící ]
Hoskovec Antonín Ing. [ Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Michal Ing. [ Cvičící ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Maryška Ing. [ Cvičící ]
Navrátil Josef Ing. [ Cvičící ]
Petr Ivo Ing. [ ]
Strmisková Lucie Ing. [ Cvičící ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [44]
  • ....
    Studijní průměr: neuveden
  • alles gute
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi největší šok. Přechod ze středošolské fyziky na vysokoškolskou. Bylo dobře, že první část matematického minima se věnovala aparátu k fyzice.
    Studijní průměr: neuveden
  • cvičení mnohem horší než z analyzy nebo algebry
    Studijní průměr: neuveden
  • Delenie základných predmetov na dve časti hodnotím ako veľmi nešťastné - zvýhodňuje len horších študentov, ktorí nespravia skúšky, ale môžu pokracčovať do ďalšieho semestra na základe získaných kreditov a znevýhodňuje na druhej strane šikovných, ktorým nízky počet kreditov za skúšku znižuje váhu známky, čím znižuje šancu prípadného dobrého štipendia.
    Studijní průměr: neuveden
  • Fyzika na jaderce trpí tím, že používá matematický aparát, který je v matematice probrán až o rok později.
    Studijní průměr: neuveden
  • Fyzika se složitějším mateamtickým aparátem. Doporučuji na začátku semestru navštívit Břeňův proseminář :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Hezký poměrně jednoduchý začátek fyziky. Bonusem je řešení některých jednoduchých diferenciálních rovnic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chybí matemtický aparát (i přes veškerou snahu se první dva roky matematiky za pár hodin shrnout nedají), a proto je často zmatený a není jasné, jak se člověk k čemu dostal.
    Studijní průměr: neuveden
  • I pro mě, jakožto nefyzika, se jednalo o zajímavý předmět s přiměřenou náročností.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je skoda ze sa nestihli prebrat cele skripta pana docenta Stolla (mechanika kontinua)
    Studijní průměr: neuveden
  • je třeba si zvyknout
    Studijní průměr: neuveden
  • konečně jsem se dozvěděl z čeho plyne že rychlost má směr tečny trajektorie velmi působivé a názorné pokusy
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidé, kteří nemají zkušenost s vysokoškolskou fyzikou se na začátku ztratí a už se nenajdou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Matematika s nádechem fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika byla bezva, což se ale ocení až ve druháku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika je pěkný předmět, jen je škoda že člověk věcem rozumí s 2 měsičním odstupem
    Studijní průměr: neuveden
  • Mechanika je velice zajimavá a jako doplněk k ní doporučuji navštěvovat matematické minimum - matematický aparát pro fyziku. Ač jsem to nedělal, tak doporučuji se po přednáškách v klidu na probranou látku znova podívat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejsou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejzajímavější předmět na fakultě. Doktor Břeň patří rozhodně mezi kvalitní vyučující.
    Studijní průměr: neuveden
  • nejzáživnější předmět zimního semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • Pěkný a zajímavý předmět, základ většiny vyučovaných fyzikálních disciplín
    Studijní průměr: neuveden
  • Potřebný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro do té doby akorát středoškoláka celkem šok, ale pan Břeň je narozdíl od jiných alespoň v pohodě člověk.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě skvělý
    Studijní průměr: neuveden
  • První povinný fyzikální předmět. Mechanika je velmi zajímavá a ve skutečnosti není nijak strašlivě složitá, bohužel od začátku používá více či méně pokročilý matematický aparát, což ji pro mnohé studenty činí dosti obtížnou na pochopení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je super.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět je velmi zajímavý, škoda, že matematický aparát je občas neúměrný prvnímu ročníku
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky pro mě byly užitečné jak kdy .. Výklad teorie byl příjemný, jakmile se ale začalo něco teoreticky počítat a odvozovat, tak jsem byla ztracená (skrz tu matematiku tam). To jsem musela dohnat až v lednu ze skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky super, zábava, legrace, cvičení hrůza, děs a smrt.
    Studijní průměr: neuveden
  • přednášky velmi kvalitní, jen je občas složitější to pochopit, protože je často nutné použít matematický aparát, který se probírá až ve vyšších ročnících. doporučuji nepodceňovat průběžnou přípravu
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta jsou fajn, je třeba na přednáškách dávat pozor, značně to ulehčí přípravu na zkoušku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Super, poskytne člověku možnost konečně proniknout do jevů a oblastí fyziky, které jsou na středních školách zatajované.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět, který prohloubí středoškolské znalosti a chápání mechaniky. Bál jsem se, že se naučím akorát zapisovat to, co už umím, jen složitěji, ale zbytečně. Rozhodně jsem se dozvěděl spoustu nových informací a souvislostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi zajímavý předmět, oproti středoškolské fyzice trochu změna, ale se zájmem se nechá v klidu zvládnout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavný a užitečný předmět, který jsem navštěvovala ráda
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajimava a prakticka cast fyziky, ovsem casto kvuli vyssi matematicke narocnosti hure vstrebatelna.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá látka.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze začátku (či spíše po většinu času) to byl zmatek, člověk měl pocit, že nic nedává smysl a že to snad nemůžou myslet vážně, že toto někdy budeme muset umět. Ovšem když to člověk nevzdá a píše si poznámky i za cenu toho, že jim úplně nerozumí, tak tyto poznámky během zkouškového náležitě ocení a skoro lituje každé nenavštívené přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zřejmě nejnáročnější předmět 1. semestru JCHI. Zahrnuje odkazy na lineární algebru, jež však není zahrnuta v učebním plánu oboru JCHI.
    Studijní průměr: neuveden
  • žádné poznámky
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [46] 1.76
1 : |=========...........| 45 % [21] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 36 % [17] 2
3 : |===.................| 15 % [7] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [46]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 84 % [39] ano
3 : |==..................| 8 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 2 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká