Doubek Jan Ing. Ph.D. :: [18PVS] Průmyslový vývoj softwaru

Další předměty
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 4 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Měly hlavu a patu, byly pěkně zpracované
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nutné chodit, pokud chcete něco udělat :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Průběžná prezentace výsledků týmů na konci každého sprintu. Motivace na tvorbu reklamy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snaha přiblížit studentům vývoj software co nejblíže praxi
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Praktičnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • nelpět na zvolené metodice vývoje (scrum), více zasahovat/radit v konkrétních otázkách realizace, zvlášť na začátku při rozjezdu projektu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nenapadá mě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Struktura
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Praktické příklady z praxe, rady do budoucna i zkušennosti ještě ze studia
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prátelský přítup ke studentům a dobré rady do života
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snahu, zkušenosti, vstřícnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Praktický přínos a pro ty, kdo se ještě s technologiemi a technikami v praxi používáný nestekali, tak seznámení s nimi a jejich praktické využití.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Přednášky byly perfektní
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lepší struktura přednášek, kdy by mělo být jasné co se který týden představuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Oceňuji práci v týmu. Jediný předmět, kde jsme programovali na jednom pragramu jako tým. Myslím si, že to všem dalo hodně, neboť jsem si mohli vyzkoušet, jak se nám pracuje v týmu, jaké to je si rozdělit úkoly a spoléhat na práci ostatních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chcete vidět jak se programuje v praxi. Pokud ano, tento předmět je volba pro vás.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [1] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký