Wagner Vladimír RNDr. CSc. :: [02ZJF] Základy jaderné fyziky

Další předměty
[02ZJF] Základy jaderné fyziky
[02ZJFB] Základy jaderné fyziky B
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 25 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Mužný knír.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vždy dobrá nálada!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Občas mi připadlo že byl pan Wagner shovívavý a benevolentní k těm, kteří "kašlali" na přípravu svého příkladu, který měli u tabule předvést. Nemít ke konci semestru předvedený příklad z první či druhé série příkladů, a ještě se vymlouvat, je podle mě neomluvitelné. Ale to není chyba jen pana Wagnera.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Z ničeho
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Mužný knír.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Ubrat barev v prezentacích!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [1] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
1 : |====================| 100 % [1] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký