Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[17SPJE] Spolehlivost jaderných elektráren
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1] |
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1] |
|
| P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1] | ||||||||||||||||
|
| Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] | 1.00 | ||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
| P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] | 3.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1] | ||||||||||||||||||||
|
Studijní průměr: <1.0, 1.5>