Beneš Michal prof.Dr.Ing. :: [01GTDR] Geometrická teorie diferenciálních rovnic

Další předměty
[01GTDR] Geometrická teorie diferenciálních rovnic
[01MAM] Matematické minimum
[01MMNS] Matematické modelování nelineárních systémů
[01VAM] Variační metody
[01VAMB] Variační metody B
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 75 %
|===============.....|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • cvičení nebyla
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • cvičení nebyla
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Slovní výklad i zápis na tabuli mají skvělou strukturu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • -preciznost zápisu - co řekne to se napíše na tabuli a tudíž vím že budu mít kompletní zápisky. -struktura předmětu/přednášek - jasně řečený na začátku semestru, podle kterého se jede a nikdo se tedy nemůže ztratit, co se zrovna dělá. -barevný křídy - velmi zlepší přehlednost složitějších důkazů, jen ta modrá stále ne a ne vidět na černé tabuli :)
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Jedním z požadavků na získání zápočtu bylo odpřednášení předem připraveného tématu z nabídky, čímž si studenti procvičí nejen dané téma, ale i jeho vysvětlování ostatním.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení nebyla
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět mi přišel přínosný hlavně v tom, že na zápočet bylo třeba nastudovat jeden celý tématický okruh a odpřednášet ho svým spolužákům. Člověk si tak vyzkoušel jaké to je celých 100 minut stát u tabule a přitom nebyl nijak stresován, protože přítomno bylo pouze pár lidí.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď