Kunz Jiří prof.Ing. CSc. :: [14TM] Technická mechanika

Další předměty
[14BPSM1] Bakalářská práce 1
[14BPSM2] Bakalářská práce 2
[14LME1] Lomová mechanika 1
[14TEM] Technická mechanika
[14TM] Technická mechanika
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |============........| 62 % [5]  
2 : |==..................| 12 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.62

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • K druhé části předmětu (Elastomechanika) bych možná do příště vytvořil lepší ,,prezentaci"; promítané PDF-ko na tabuli není úplně ono
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • co se týče náplně předmětu, tak se mi více líbila druhá část s panem Ondráčkem. bylo to spíš takové povídání a žádné praktické dovednosti jsem si asi neodnesl. na druhou stranu z první části s panem Kunzem jsem si odnesl výpočet zatížení nosníku, který mi asi taky k ničemu nebude.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu to musela být čtyřhodinovka?
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • skripta a vlastní zápisky
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Své zápisky, skripta (která jsou velmi dobře udělaná) a jedno pdf které dostanete na elastomechanice. Určitě doporučuji si na test spočítat všechny příklady, co jste dělali na přednášce nebo co jsou řešeny ve skriptech.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Zkouška se skládala ze dvou testů psaných na konci semestru, obtížnost byla adekvátní, šlo hlavně o to pamatovat si základní a nejdůležitější věci.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět je veden jako zápočet se zkouškou, je třeba upozornit, že ke složení tohoto předmětu musíte napsal jenom dva testy (jeden z nosníků a druhý z elastomechaniky) a na konci se vám zprůměruje známka. Test z elastomechaniky je o něco těžší, jelikož nemůže mít sebou své poznámky a je v něm zahrnuta i teorie, zatímco u testu z nosníku stačí spočítat jen 2 příklady.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Detailní řešení příkladů na tabuli a jejich zevrubné a obšírné vysvětlení.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na přednášky chodil dobře připravený, opakoval s námi
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu polopaticky vysvětlit základy mechaniky nosíků takovým nýmandům, jako jsme my z JI.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • pan profesor Kunz vždy vyzývá studenty, aby se nebáli ptát. to je velmi dobře. po tom co se student zeptá, mu pan profesor téměř vždy ve své odpovědi tak trochu naznačí, že je pitomec. jsem si jistý, že to pra profesor nedělá vědomě, ale možná by se na to měl zaměřit.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na můj vkus, přednášel prof. Kunz příliš rychle a já si nestíhal zapisovat poznámky, natož překreslovat nosníky.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |=====...............| 25 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Vlastní zápisky
2 : |===.................| 16 % [1] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |....................| 0 % [0] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.50
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď