Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1] |
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2] |
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1] |
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2] |
|
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8] | ||||
|
P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7] | ||||||||||||||||
|
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [11] | ||||
|
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10] | ||||
|
P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] | 1.14 | ||||||||||||||||||||
|
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9] | ||||
|
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7] | ||||
|
C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] | 1.11 | ||||||||||||||||||||
|
C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9] | ||||||||||||||||||||
|
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9] | ||||
|
Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu |
Děkuju za hezké hodnocení. Souhlasím, že prezentace zabíraly až příliš času. Je to tím, že v posledním roce bylo na DIM3 výrazně více studentů než dřív. Budu se snažit pro příště volit časově méně náročné úlohy. |
studijní průměr: <1.0, 1.5>