Masáková Zuzana doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM3] Diskrétní matematika 3

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 26
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [16]
1 : |=================...| 87 % [14]  
2 : |==..................| 12 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |==================..| 88 % [8]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Brzká hodina (7:30) a následná čtyřhodinová díra v rozvrhu, během které jsem byla mohla spát, mě nedokázaly odradit od pravidelných návštěv Diskrétní matematiky 3. Studentské prezentace pro mě osobně nabyly dalšího rozměru možností zpětné vazby, kterou jsme na papírcích psali přednášejícím. Vědomí, že jednoho dne mi ostatní také napíšou, jak dobře či špatně jsem si vedla, mě motivovalo od začátku do konce.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Zpětná vazba studentů studentům je vynikající nápad.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Paní docentka je ochotná vše dopodrobna několikrát vysvětlit tak, aby tomu porozuměli všichni studenti
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Striktněji vymezit prostor žákům na prezentace, některé trvaly příliš dlouho
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Skvělý zápis na tabuli (lze zrekonstruovat, co se dělo před 5 minutami), bezbřehou trpělivost při vysvětlování zapeklitých problémů nechápavým studentům.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícný přístup, trpělivost a ochotu vysvětlit, srozumitelnost výkladu.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 90%-100%
2 : |======..............| 28 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
1 : |====................| 18 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 1.11
1 : |==================..| 88 % [8] 1
2 : |==..................| 11 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [3] středně obtížný
4 : |=============.......| 66 % [6] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Děkuju za hezké hodnocení. Souhlasím, že prezentace zabíraly až příliš času. Je to tím, že v posledním roce bylo na DIM3 výrazně více studentů než dřív. Budu se snažit pro příště volit časově méně náročné úlohy.