Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH1] Obecná chemie 1

Další předměty
[15COCH] Cvičení z obecné chemie
[15OCHEN] Obecná chemie
[15CH1] Obecná chemie 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 12 / 124
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |==========..........| 50 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [3]  
3 : |=====...............| 25 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [12]
1 : |==========..........| 50 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [3]  
3 : |=====...............| 25 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Na mnohé věci netradiční pohled, který umí podat a obhájit.
    studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji lidský přístup.
    studijní průměr: neuveden
  • Pan Motl je výborný pedagog. Oceňuji na něm jeho ,,zapálení´´ pro daný obor. Snažil se nám látku podat tak, abychom tomu všichni porozuměli. Složitější věci nám i víckrát zopakoval. Měl k nám vždy velmi osobní přístup, mohli jsme se ozvat, když jsme něčemu nerozuměli. Navíc se přednášky snažil pojmout tak, aby nás bavily.
    studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, zapálenost, přehled.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi se mi líbí jeho přednes (mohl by předčítat pohádky) a jeho znalosti. Ví co a kde vyzdvihnout a jeho natahování samohlásek v některých slovech (chééémie, óóóleum, töööď) je věc, kterou z paměti asi nevymažu!
    studijní průměr: neuveden
  • Zapálený pro předmět, vtipný, příjemné vystupování.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Občas tématicky při výkladu zabíhá a je těžké se chytat odkud pak zase navazuje.
    studijní průměr: neuveden
  • Všechny přednášky by se daly stihnout za hodinu, ne za tři. Tolik vše nenatahovat, to tempo bylo hrozné a přednášky ve výsledku až uspávající, což je vzhledem k obsahu škoda.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení se v podstatě nekonala. Ani to nebylo třeba.
    studijní průměr: neuveden
  • Připadalo mi, že to bylo z větší části opakování středoškolského učiva.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [18]
1 : |===.................| 16 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [14]
1 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [6] 1
2 : |=====...............| 25 % [3] 2
3 : |=====...............| 25 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [6] lehký
5 : |==========..........| 50 % [6] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [14]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď