Novotný Antonín doc.Ing. DrSc. :: [12ZDP] Zpracování dat pro publikování

Další předměty
[12ZDP] Zpracování dat pro publikování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 4 / 24 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [8]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [4]  
5 : |=====...............| 25 % [2]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 3.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [2]  
5 : |=====...............| 25 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 3.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [2]  
5 : |=====...............| 25 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 3.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • nic nového jsem se nedozvěděl, radši bych měl jiný povinný předmět vztahující se k mému zaměření
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Jediným pozitivem byla nenáročnost zápočtu
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • odvahu
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Panu docentovi se musí nechat, že byl do "výuky" velmi zapálený
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Mohl by přednášet látku, která odpovídá názvu předmětu. Taky by na otázky studentů ohledně podmínek zápočtu nemusel odpovídat stálými otázkami, jestli znají MS Office, Internet explorer, apod.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nemyslím si, že by existoval prostor pro zlepšování
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozprava odveci, neviete ci je to zly zart alebo realita, podmienky udelenia zapoctu sa nam podarilo v naznakoch vytiahnut snad na tretej hodine, tazka komunikacia vseobecne pocas celeho semestra, vobec by nemal ucit
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [2] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 3.75
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [2] 4
5 : |=====...............| 25 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 3.75
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [2] 4
5 : |=====...............| 25 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |===============.....| 75 % [3] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

ZDP nejsou přednášky. Byly to semináře. Na seminářích studenti představili v podobě prezentací většinou do 15 minut jimi vybraný problém a alternativní možnost zpracování dat pro publikování. Seznam témat: http://files.laserfjfi.cz/200000054-f26cb003c2/Prezentace-ZDP2014.xlsx

Informace předmětu a požadavcích k zápočtu byly od počátku semestru publikovány na:
http://www.laserfjfi.cz/studijni-materialy/a-novotny/