Pavel Jaroslav Ing. :: [12EL3] Elektronika 3

Další předměty
[12ELA] Elektronika pro lasery
[12EL3] Elektronika 3
[12EP1] Praktikum z elektroniky 1
[12RSEN] Regulace a senzory
[12ZEL1] Základy elektroniky 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |==========..........| 50 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • většinou jsem zase nevěděl která bije, jakmile začal přednášející kreslit nějaké obvody a do toho komentoval jednotlivé prvky - nedá se to stíhat překreslit a vnímat ten komentář, proto by bylo dobré, kdyby se zavedl nějaký regulérní studijní text
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • vlastní zápisky byly opět scenérií chaosu, ale dobře posloužila k základní orientaci toho, co se v předmětu dělalo, ovšem bez hlubšího pochopení - našel jsem nějaké zdroje z jiné české univerzity k těm napěťovým měničům, jinak přednášející poskytl hromadu zdrojů v elektronické podobě, z nichž jsem využil jen hrstku ke stabilitě/nestabilitě a seznam příkazů v mikroprocesorech
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • příjemná atmosféra elektronického praktika - bylo to kupodivu úplně "v klidu"
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • ochotu, trpělivost
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • - byl příliš mírný k opozdilcům ;) - vydat nějaká ucelená skripta jako komentář přednášek nebo alespoň ujasnit strukturu, která látka je vhodná z které publikace
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Ono to mělo nějaká cvičení? ;)
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Vlastní zápisky
2 : |....................| 0 % [0] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=======.............| 33 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 3.50
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď