Pecinovský Rudolf Ing. CSc. :: [18UOA] Úvod do objektových architektur

Další předměty
[18UOA] Úvod do objektových architektur
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 2 / 2 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 100 %
|====================|
Celkové hodnocení [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |=============.......| 66 % [2]  
medián: 5.00 průměr hodnocení: 4.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |====================| 100 % [1]  
medián: 5.00 průměr hodnocení: 5.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Naprosto otřesné.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • nic
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Neodkazovat na materiály kdesi na stránkách pro VŠE.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • nic
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Připravit si předmět nejlépe před začátkem semestru. Nevařit z vody. Dopsat po konci semestru kapitoly do své knihy a sdělit e-mailem, že by se to měli studenti naučit na zkoušku, aniž by to bylo odpřednášeno je nepřípustné.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Body nebyly za věci, které byly jako domácí úkoly na cvičení, ale museli jsme se k zadání něčeho naprosto jiného proklikat kamsi na stránkách pro VŠE, aniž by to bylo jakkoliv oznámeno, což mi přijde naprosto nevyhovující, když na stánkách pro FJFI žádné takové zadání nebylo.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [1] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 4.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |====================| 100 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď