Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
Role učitele
Cvičící |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4] |
| C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3] |
|
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3] |
|
| C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9] | ||||
|
| C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8] | ||||
|
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] | 1.60 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5] | ||||||||||||||||||||
|
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8] | ||||
|
studijní průměr: (1.5, 2.0>
studijní průměr: (1.5, 2.0>
studijní průměr: (2.0, 2.5>
Radka Sochorová