Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
|
Další předměty
[16REB] Působení ionizujícího záření na látku
[16REL] Radiační efekty v látce [16ZEDB] Základy zpracování experimentálních dat [16ZED] Zpracování experimentálních dat Role učitele
Cvičící, Přednášející |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1] | ||||
|
| P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1] | ||||||||||||||||
|
| C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1] | ||||
|
| C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1] | ||||
|
| P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] | 5.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1] | ||||
|
| P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1] | ||||
|
| C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] | 5.00 | ||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||
| C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1] | ||||||||||||||||||||
|
| C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1] | ||||
|