Šťovíček Pavel prof.Ing. DrSc. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[01LAP] Lineární algebra plus
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 50
Procento hodnotících: 38 %
|========............|
Celkové hodnocení [19]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 52 % [10]  
3 : |======..............| 31 % [6]  
4 : |===.................| 15 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.63

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=============.......| 66 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [16]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [8]  
3 : |=======.............| 37 % [6]  
4 : |==..................| 12 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.62

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Je mi líto, že to mezi panem Šťovíčkem a lineární algebrou nejiskří, tato unuděnost se ovšem snadno přenášela i na posluchače. Bohužel.
    studijní průměr: neuveden
  • Občas chaos, často nuda.
    studijní průměr: neuveden
  • Boli v pohode, len človek musel sedieť vpredu, aby vôbec niečo videl. To bola ale zle stavaná posluchárna.
    studijní průměr: neuveden
  • Dá se bez ní obejít.
    studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou zajímavé, polynomy se dělaly mnohem detailněji než jsou popsány ve skriptech, dále jsme dělali jiný důkaz u hodnosti transponované matice (za pomoci algebraicky sdruženého zobrazení).
    studijní průměr: neuveden
  • Štovíček nebyl asi nejlepší volbou pro zástup Bálkové/Dvořákové, vůbec netušil co prváci umí (nic) a co ne
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Ze cvičení jsem si pramálo odnesl. Skok v náročnosti mezi příklady ze cvičení a zkouškovými mi sebral všechen vítr z plachet a musel jsem na postup všech příkladů přijít sám a doma. Proti tomu nic nemám, jen bohužel musím konstatovat, že týdenní cvičení byla zbytečná.
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Skripta, písemky z přechozích let.
    studijní průměr: neuveden
  • Pro praktickou část je myslím naprosto nutné si projít testy z minulých let.
    studijní průměr: neuveden
  • Nejdůležitější bylo propočítat příklady ze stránky doktorky Dvořákové. K ústní části jsem si jednou přečetla skripta a pak vlastní zápisky. Skripta jsou bezva, velmi srozumitelně napsané, ale některé věci tam byly navíc a k přípravě na ústní zkoušku nezbylo tolik času.
    Anastasiya Chernetska

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
  • Zkouška trvala 10 hodin (-oběd), avšak reálná doba práce se pohybovala pouze kolem 200 minut. Pan zkoušející byl nápomocný, snažil se prozkoumat všechny úrovně znalostí studenta a rozhodně objektivní. Zkouška byla náročná, ale to není nic, co nebylo avizováno předem.
    studijní průměr: neuveden
  • až po testu nám bylo oznámeno, že podmínky pro splnění testu jsou jiné, než nám bylo řečeno předtím
    studijní průměr: neuveden
  • Byla to moje první zkouška na Jaderce, byl jsem hodně nervózní, dokonce jsem i viděl před sebou hvězdičky a celou dobu jsem slyšel velice výrazný tlukot mého srdce. Když však se blížil konec nervozita ze mě postupně opadala. Označil bych to, navzdory veliké náročnosti, za nejpříjemnější zkoušku. Pan Šťovíček si dal opravdu záležet.
    studijní průměr: neuveden
  • Na zkoušce byla příjemné atmosféra a profesor Šťovíček při ústní části nepotápěl a snažil se abychom toho řekli co nejvíc.
    studijní průměr: neuveden
  • Příklady jsou o řád obtížnější než jaké se probíraly na cvičeních a inverzní matice matice nebyla ani cvičena ani odpřednášena. U hodnocení i u ústní části byl profesor mírný a snažil se pomoci. Často měl ovšem problémy s důkazy ze skript doktorky Bálkové.
    studijní průměr: neuveden
  • Po propočítání sedmi testů z minulého ročníku jsem zvládla test při zk. za 80 minut (na začátku přípravy jsem počítala jeden příklad i 2 hodiny) a nebylo to pro mě nijak náročné. Pokud nepodceníte přípravu, dá se zvládnout úplně v pohodě a na dobrou známku. Já jsem se připravovala intenzivně asi 8 dní.
    Anastasiya Chernetska

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Vstřícnost
    studijní průměr: neuveden
  • Exaktnost, trpělivost
    studijní průměr: neuveden
  • Erudovanost, preciznost
    studijní průměr: neuveden
  • Objektivitu, ochotu konzultovať.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Přednášky jsou monotónní a většinou nudné.
    studijní průměr: neuveden
  • bylo rozumět asi jen do 3. řady (ale může to být místností) pokerface
    studijní průměr: neuveden
  • Letos byl problém s malou tabulí a učebnou, ale zato přednášející nemohl. Jinak vše bylo srozumitelné.
    studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že by nebylo nutné tři úvodní dvouhodiny dělat polynomy, neboť tyto přednášky na konci semestru chyběly (nestihly se důkazy u několika tvrzení - vše ale bylo ve skriptech, dále ještě variety jako průniky nadrovin). Dále možná mluvit trochu více nahlas, ale jinak mne nic nenapadá.
    studijní průměr: neuveden
  • Nerozuměl jsem mu moc co říkal, a o tom, že jsem nedokázal každou chvíli něco přečíst mi vůbec nepomáhalo.
    studijní průměr: neuveden
  • zrozumiteľnosť
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Příklady s pojmy z pluska nejsou jednoduché, vše je dost narychlo. Doháněl jsem to až o zkouškovym.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [22]
1 : |=====...............| 27 % [6] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [16]
1 : |==========..........| 50 % [8] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [2] 75%-90%
3 : |====................| 18 % [3] 50%-75%
4 : |====................| 18 % [3] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
1 : |===.................| 14 % [2] Vlastní zápisky
2 : |===========.........| 57 % [8] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |=...................| 7 % [1] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]
1 : |==..................| 9 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [16] 2.62
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [8] 2
3 : |=======.............| 37 % [6] 3
4 : |==..................| 12 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [20]
1 : |=====...............| 25 % [5] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [22]
1 : |=====...............| 27 % [6] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [1] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |=======.............| 33 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď