Strachota Pavel Ing. Ph.D. :: [01POGR1] Počítačová grafika 1

Další předměty
[01BPAI1] Bakalářská práce 1
[01BPAM1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPPR2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01POGR1] Počítačová grafika 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Byly fajn a člověk se na ně těšil i když byly v pátek.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace jsou skvělé, koncepce přednášek také. Možná by se mohlo vždy v rychlosti zopakovat, co se dělalo posledně (speciálně tehdy, když se navazuje).
    Daniel Hnyk

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Snaží se přednášky udělat co nejzajímavější, vtipkuje, člověk tam rád chodí.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidskost, vtip, praktické zkušenosti kolem problematiky (staré počítače, foťáky...). Má přehled a je tedy schopen dávat real-life příklady a zkušenosti. Mluví srozumitelně. Nezamotává se do zbytečností. Ví, kam míří (to souvisí s dobrou koncepcí přednášek).
    Daniel Hnyk

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Možná nemá cenu číst a vysvětlovat kousky zdrojáků, asi je to dost zbytečné a člověk to hned stejn+ zapomene a až to bude potřebovat tak si to nastuje. Naopak by klidně šlo dělat víc matematického aparátu k tomu.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Osobně bych uvítal dochvilnost a možná trochu přísnost. Rozumím, že když jsou hodiny v pátek ráno je to těžší, ale rušilo to předmět. Ostatní studenti pak také chodí pozdě a i mě se pak hůře hledá vůle... Dále bych netoleroval to, že stejný člověk přijde o půl hodiny déle a odejde o půl hodiny dříve několikrát za sebou (samozřejmě, jednou za čas se to dá pochopit). Zvýšit interakci se studenty - ptát se, komunikovat, donutit je interakci.
    Daniel Hnyk

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Chybí a to je škoda. Mohlo by být formou nějakých menších cvičníček, otázek, zjistit si něco samostatně o fungování něčeho z optiky... Něco naprogramovat...
    Daniel Hnyk

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď