Urban Tomáš Ing. :: [16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1

Další předměty
[16INZ] Informatika ve zdravotnictví
[16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1
[16MMM] Matematické metody a modelování
[16URF1] Úvod do radiační fyziky 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 18
Procento hodnotících: 44 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [8]
1 : |============........| 62 % [5]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |============........| 62 % [5]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • přátelský přístup
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící zadával ve druhé části semestru příklady na doma, což mě donutilo se na látku podívat a zorientovat se.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pořád se usmívá, v 7:30 ráno má dobrou náladu a na započťák nám přinesl vlastnoručně upečenou vánočku. Jo a je tááák trpělivý.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příjemné vystupování. Je velice nápomocný.
    Boris Odložilík
  • Především ochotu s jakou se věnuje studentům a to nejen na cvičeních.S každým problémem, ať už se týkal učiva nebo nějaké administrativy či rozhodování ohledně tématu bakalářky, se kterým jsem za panem Urbanem přišel, mi dokázal poradit. A taky se pořád směje, což je velmi nakažlivé, dokonce i v 7:30 ráno... :-)
    Radim Možnar

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • možná by mohl trošku přidat, příkladů by se za cvičení dalo stihnout víc
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jak se pořád usmívá, člověk občas neví, zda se náhodou nesměje jemu...ale to se asi nemusí zlepšovat to je vcelku švanda.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze začátku cvičící neviděl některým příkladům do hloubky. Do konce semestru se to spravilo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Koupit si hodinky a líp se připravovat.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ne, že bych měl cokoliv proti výkladu pana Urbana, který mi jinak přijde velmi přehledný a srozumitelný, ale líbil se mi také systém, který fungoval ke konci semestru, kdy příklady byly rozděleny mezi studenty a ti je pak před ostatními po domácí přípravě prezentovali. Sice to ve výsledku nemusí být až tak přehledné, ale studentům to vnutí jistou odpovědnost a donutí je to něco dělat a určitě by stálo za pokus tento systém rozvíjet.
    Radim Možnar

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Některé příklady byly tak jednoduché nebo typově podobné, že se nikomu nechtělo před třídou je aktivně u tabule řešit. Jiné zase využívaly (např. empirických) vzorců spadlých z nebe, a člověk tak při zadání neměl ani páru, že existují a mají se použít.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebylo to nějak extra náročné
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kéž by cvika nebyly od 7:30.
    Boris Odložilík

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [14]
1 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.38
1 : |============........| 62 % [5] 1
2 : |=======.............| 37 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [4] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [4] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď