Virius Miroslav doc.Ing. CSc. :: [18PJ] Programování v JAVĚ

Další předměty
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
[18SDI1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 3 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 100 %
|====================|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Přednášky byly spojené s cvičením, to bylo dobré
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě doporučuji chodit a nebát se, že to bude moc náročné i pro ty, co si myslí, že neumí moc programovat.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyplatí se chodit. Přednášky/cvičení jsou většinou za sebou a je to zkrátka jedno velké cvičení (s přestávkou uprostřed). Probere se vše od základů, po grafické prostředí, databáze, webové aplikace... Možná by stálo za to obnovit sylabus a místo zastaralého swingu učit třeba JavaFX.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Vypadá to, že opravdu rád pomůže a neodbude člověka s univerzální odpovědí
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Záleží mu na tom, aby všichini věděli, o čem mluví (což není na této škole tak časté) a vysvětluje vše velmi srozumitelně, takže i začátečník se neztratí
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejvíc asi oceňuju jeho úžasný přehled nad problematikou. Ať se to týkalo čehokoliv kolem probíraných technologií měl pan docent Virius plno znalostí, příkladů a zajímavostí, se kterými se s námi podělil. Také skvěle vedl přednášky,hned se daná látka procvičovala. Také rozumný přístup k programování daný mnohaletou zkušeností, které jsou vidět.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vtip, ohromný přehled
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Možná by to chtělo trošku obnovit arzenál příkladů, faktoriál a fraktál přestane po pascalu a céčku bavit.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Na civčeních by se dalo trochu zrychlit a dát trochu prostor k samostatnému hledání řešení, člověk lehce sklouzne k opisování z projektoru
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |====................| 20 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď