Wagner Vladimír RNDr. CSc. :: [02ZJFB] Základy jaderné fyziky B

Další předměty
[02BPFY1] Bakalářská práce 1
[02ZJF] Základy jaderné fyziky
[02ZJFB] Základy jaderné fyziky B
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 1 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Fyzikální výklad, sem tam proložený matematickým odvozením. Není radno si plést řádový odhad a přesné odvození.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Vstřícnost, znalosti o předmětu a ochotu odpovídat na všetečné i nechápavé dotazy. Několik spolužáků si stěžovalo na barevné prezentace, ale mně se barevné rozlišování líbilo. Nebylo na úkor čitelnosti a kontrastu a opravdu zvýrazňovalo formu - co znamená co. Musím se také pozastavit nad jedinečným způsobem udržení pozornosti - neustálý oční kontakt. Nějakou dobu mě to znervózňovalo, pak se to ale stalo důvodem, proč jsem na přednášce vždy dávala pozor. Jako výsledek jsem si z přednášek ZJF pamatovala nejspíš nejvíc ze všech předmětů tohoto semestru.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Učebna B-10 sice je vybavena projektorem, ale úhel nazírání je pro většinu třídy nesnesitelný. Uvítala bych možnost konat přednášku v jiné třídě. Kromě toho mě velice nepříjemně překvapila atmosféra při cvičení. Jsem si poměrně jistá, že naprostá lhostejnost ve vzduchu nebyla dílem cvičícího, ale samotných žáků. (Připravit si příklad na předvedení u tabule a v půlce teoretického úvodu to vzdát s "já to zkusím příště"? To jako fakt?) Přesto pevně věřím, že by pan Wagner mohl udělat něco pro zvednutí pozornosti a tím celkové úrovně cvičení.
    studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |====================| 100 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď