[01LALA] Lineární algebra A 1, zkouška
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 12 / 235
- Procento hodnotících: 5 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 235 studentů.
- Ukončilo předmět: 36 studentů.
- Průchodnost: 15 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
-
Najkrajší predmet prvého semestra.studijní průměr: neuveden
-
Nejtěžší je naučit se pojmy a pochopit základy. Zbytek je o představivosti a správném zápisu.studijní průměr: neuveden
-
Obtížnost kladených otázek byla přiměřená. Možnost nechat si uznat známku z testů psaných během semestru místo praktické části je velké pozitivum.studijní průměr: neuveden
-
Zkouška z lineární algebry, sestávající z písemné praktické i teoretické části. Praktickou část je možné si nechat uznat ze dvou písemek během semestru a k teoretické části je možné během roku sbírat body z teoretických úloh. Potom následuje ústní teoretická část, kde je přihlíženo k napsané písemce i práci během roku.studijní průměr: neuveden
-
Naprosto skvělá skripta, která jsou ke zkoušce plně postačující. Na přednášce se toho člověk o moc víc nedozví, ale vyplatí se tam chodit kvůli zadávání teoretických úloh, které se vyplatí řešit. Paní doktorka Dvořáková je vždy milá a ochotná cokoli vysvětlit. Cvičení s panem Malachovem bylo katastrofální a je velká škoda, že ho není možné v anketě samostatně ohodnotit.studijní průměr: neuveden
-
Nicstudijní průměr: neuveden
-
Docela dobrý, chvílemi ne tak záživný, spíš pracný. V takových případech je útěchou, že se bude hodit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Je dobré, že lineární algebra se vystaví na vektorovém prostoru, proto se později dobře učí.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
...studijní průměr: neuveden
-
K teoriise dalo získat body navíc z domácích úloh a praxe odpustit. Povinná ústní část.studijní průměr: neuveden
-
Zkouška z lingebry.studijní průměr: neuveden
-
Krásná oblast matematiky. Na začátku si vyslovíte 8 axiomů a z toho odvodíte spoustu zajímavých věcí. Doporučuji poctivě študovat. Na rozdíl od analýzy to není ani úmorné.studijní průměr: neuveden
-
N :
Oznámkujte předmět [12]
Průměr odpovědi: 1.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 91 % [11]: 1 (výborně)
- 2 : 8 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
Průměr odpovědi: 1.08
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 91 % [11]: ano
- 3 : 8 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká