[01LIP] Lineární programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 19
- Procento hodnotících: 47 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 19 studentů.
- Ukončilo předmět: 18 studentů.
- Průchodnost: 94 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
-
Vcelku zajímavý předmět, bohužel pomalu probíraný, a tak se člověk nedostane k zajímavějším příkladům.Ondřej Čajánek
-
Naprosto příšerně učený předmět, který by byl sám o sobě možná užitečný, takto je to ale naprostá ztráta času.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na první pohled zajímavý předmět. Bohužel se tento dojem po pár prvních hodinách vytratil.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Predmet je bezesporu uzitecny, ale vyucovan je v soucasnosti bohuzel naprosto otresnym zpusobem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
předmět poněkud zmatený, nicméně ve výsledku náročnost získání zápočtu a zkoušky přiměřenástudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajimava latka, zajimavy profesor...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Lineární programování je docela zajímavá látka, bohužel tento předmět je otřesně vedený, takže z toho moc nemám.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
celý předmět se točí kolem jednoho příkladustudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Předmět, který by mohl být zajímavý, ale je veden neuvěřitelně špatněstudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [9]
Průměr odpovědi: 3.89
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 33 % [3]: 3
- 4 : 44 % [4]: 4
- 5 : 22 % [2]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
Průměr odpovědi: 1.43
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 11 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 55 % [5]: ano
- 3 : 11 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 11 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká