[02DEF1] Dějiny fyziky 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 38 / 347
- Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 347 studentů.
- Ukončilo předmět: 252 studentů.
- Průchodnost: 72 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [36]
-
Celkem zajímavé přednášky o historii vědy s jistým zaměřením na fyziku.studijní průměr: neuveden
-
Dějiny fyziky - nedoporučuji vyrušovatstudijní průměr: neuveden
-
Dějiny fyziky od pravěku po novověk. Přišlo mi, že více času bylo věnováno pouze dějepisu než fyzice.studijní průměr: neuveden
-
Docela zábava, ale i chytře vymyšlené zakotvení v realitě pro budoucí vědce.studijní průměr: neuveden
-
Historie nikdy nebyla zábavná, tak proč to měnit.studijní průměr: neuveden
-
Kdo chtel poslouchat, tak poslouchal, kdo nechtel, tak spal/cetl/hral/apod. Prednasejici byl velice haklivy na ruch (pochopitelne)studijní průměr: neuveden
-
Kladu si otázku proč je povinný, když polovinu studentů to vůbec nezajímá a luští si sudoku anebo se "překvapivě" domluví s kamarádem který je podepíše do archu.studijní průměr: neuveden
-
Nejde ani tak o dějiny fyziky jako spíš o dějiny obecně zaměřené na pokrok a civilizaci. Celkem nuda, ale zápočet je jen za docházku.studijní průměr: neuveden
-
Nuda a zmatekstudijní průměr: neuveden
-
Občas trochu náročné najít v tom tu fyziku.studijní průměr: neuveden
-
Obecně mě tento předmět příliš nezaujal. Rozhodně bych si představil smysluplnější využití času. Třeba ke studiu jiných předmětů.studijní průměr: neuveden
-
Oddechový předmět.studijní průměr: neuveden
-
Odpočinkový předmět, mnohdy dost zajímavé, jen by se daly některé partie říci stručněji (zejména ty ze starších období) a rychleji se přesunout k novodobějším dějinám.studijní průměr: neuveden
-
Pohodový předmět, kde nebylo potřeba nějak extra vnímat, stačilo být ticho. Koho to nezajímalo, mohl pracovat na něčem jiném, stačilo u toho nemluvit. Bohužel se prof. Jex občas s někým střídal, proto návaznost jednotlivých přednášek nebyla nejlepší (a proto také známka 2).studijní průměr: neuveden
-
pro někoho zajíímavý předmet, pro nekoho nuda. ja osobne bych si pod pojmem dejiny fyziky predstavovala neco jinéhostudijní průměr: neuveden
-
Předmět má poměrně velký potenciál, nicméně by ve výkladu mohlo zaznít více zajímavostí a méně nepodstatných informací.studijní průměr: neuveden
-
Předmět, u kterého se občas dozvíte něco zajímavého.studijní průměr: neuveden
-
Příjemné povídání o fyzice. V případě nezájmu si lze dělat svoje, jen nesmíte rušit.studijní průměr: neuveden
-
Příjemné shrnutí středoškolských znalostí z dějepisu, filosofie a historie fyziky.studijní průměr: neuveden
-
Rozprávanie o dejinách fyziky obohatené o veľa zaujímavostí. Niekedy naozaj príjemné počúvanie.studijní průměr: neuveden
-
Skvělé na odpolední šlofík, doprovázený dobrými příběhystudijní průměr: neuveden
-
Sranda.studijní průměr: neuveden
-
Takový celkový průřez všímstudijní průměr: neuveden
-
Velmi zajímavé přednášky z historie fyziky, nenáročný odpočinkový předmětstudijní průměr: neuveden
-
Zábavné odreagování. Člověk se uvolní, něco zajímavého se dozví a ještě se zasmějestudijní průměr: neuveden
-
Zajímavýstudijní průměr: neuveden
-
Zajímavý předmět.studijní průměr: neuveden
-
Zajímavý předmět. Dějiny fyziky jsou pojaty v širším kontextu.studijní průměr: neuveden
-
zajímavý předmět, sice si z něj určitě nepamatujeme všechno, ale něco jsme si určitě odneslistudijní průměr: neuveden
-
Zápočet pouze za docházkustudijní průměr: neuveden
-
Zaujímavý predmet, hlavne svojím prednášajúcim - pánom dekanom a jeho debatou so študentami.studijní průměr: neuveden
-
2 kredity zadarmostudijní průměr: neuveden
-
Oddychový předmět, některé přednášky byly zajímavé, jiné už tolik ne, ale dalo se při nich alespoň učit na jiné předměty.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pohodová hodina, zápočet za účasť na prednáškach.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět je dle mého jediným kouskem humanitních věd, který studenti v prvním semestru na jaderce potkají. Určitě ocení milovníci filosofie a historie, ale historický vývoj přírodních věd jde někdy dost stranou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajímavé povídání, ale jsou to chaotické přednášky a je obtížné udržet pozornost stíhat sledovat změnu tématu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [38]
Průměr odpovědi: 2.05
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 28 % [11]: 1 (výborně)
- 2 : 42 % [16]: 2
- 3 : 26 % [10]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 2 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [38]
Průměr odpovědi: 1.15
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 81 % [31]: ano
- 3 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 5 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká