[02FYS1] Fyzikální seminář 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 61
- Procento hodnotících: 21 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 61 studentů.
- Ukončilo předmět: 26 studentů.
- Průchodnost: 42 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
-
Vyborny napad. Studenti si delaji jaky projekt si preji a pak ho prezentuji pred zbytkem. Clovek se dozvi mnoho super napadu a muze se pochlubit svym vytvoremMatyáš Grof
-
Člověk si odprezentuje svoje a má klid.studijní průměr: neuveden
-
FyzSem je něco jako týden vědy na FJFI v průběhu semestru. Předmět jsem si velmi užil a nejvíce asi vlastní prezentaci, kde s námi pan doktor Svoboda pěl Jede jede poštovský panáček na námy sestrojeném karaoke s vibračním reproduktorem. :)studijní průměr: neuveden
-
Možnost si zabastlit a dělat při tom věci do školy. To je superstudijní průměr: neuveden
-
Perfektní příležitost nacvičit si jaké to je být badatelem.studijní průměr: neuveden
-
Pohodový a odpočinkový předmět, ale řekl bych že pouze pro zainteresované.studijní průměr: neuveden
-
Předmět odpovídal mému očekávání, spočíval v samostatné práci studentů, kteří následně ostatním spolužákům prezentovali výsledky svého bádání.studijní průměr: neuveden
-
Velmi zajímavý předmět plný zajímavých projektů. Akorát to chce vymyslet něco pořádného, za ty roky už je těžké být originálnístudijní průměr: neuveden
-
Zábava za 2 kredity.studijní průměr: neuveden
-
Zajímavé, člověk má možnost dostat se blíže k věcem, které doposud neviděl (tokamak, různé přístroje), zkusí si prezentovat před spolužáky a donutí ho to naučit se jak správně psát zdroje v prezentaci.studijní průměr: neuveden
-
Zajímavý seminář. Pouze dodržování časového rozvrhu by šlo zlepšitstudijní průměr: neuveden
-
Báječné popovídání badatelské činnosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
spíše oddychový předmět, kde člověk získá prostor pro to "sáhnout si na fyziku" a dozvědět se o mnoha zajímavých věcechstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
N :
Oznámkujte předmět [13]
Průměr odpovědi: 1.69
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 46 % [6]: 1 (výborně)
- 2 : 38 % [5]: 2
- 3 : 15 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 7 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 46 % [6]: ano
- 3 : 23 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká