Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02FYS1] Fyzikální seminář 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 61
  • Procento hodnotících: 21 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 61 studentů.
  • Ukončilo předmět: 26 studentů.
  • Průchodnost: 42 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
    • Vyborny napad. Studenti si delaji jaky projekt si preji a pak ho prezentuji pred zbytkem. Clovek se dozvi mnoho super napadu a muze se pochlubit svym vytvorem
      Matyáš Grof
    • Člověk si odprezentuje svoje a má klid.
      studijní průměr: neuveden
    • FyzSem je něco jako týden vědy na FJFI v průběhu semestru. Předmět jsem si velmi užil a nejvíce asi vlastní prezentaci, kde s námi pan doktor Svoboda pěl Jede jede poštovský panáček na námy sestrojeném karaoke s vibračním reproduktorem. :)
      studijní průměr: neuveden
    • Možnost si zabastlit a dělat při tom věci do školy. To je super
      studijní průměr: neuveden
    • Perfektní příležitost nacvičit si jaké to je být badatelem.
      studijní průměr: neuveden
    • Pohodový a odpočinkový předmět, ale řekl bych že pouze pro zainteresované.
      studijní průměr: neuveden
    • Předmět odpovídal mému očekávání, spočíval v samostatné práci studentů, kteří následně ostatním spolužákům prezentovali výsledky svého bádání.
      studijní průměr: neuveden
    • Velmi zajímavý předmět plný zajímavých projektů. Akorát to chce vymyslet něco pořádného, za ty roky už je těžké být originální
      studijní průměr: neuveden
    • Zábava za 2 kredity.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavé, člověk má možnost dostat se blíže k věcem, které doposud neviděl (tokamak, různé přístroje), zkusí si prezentovat před spolužáky a donutí ho to naučit se jak správně psát zdroje v prezentaci.
      studijní průměr: neuveden
    • Zajímavý seminář. Pouze dodržování časového rozvrhu by šlo zlepšit
      studijní průměr: neuveden
    • Báječné popovídání badatelské činnosti.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • spíše oddychový předmět, kde člověk získá prostor pro to "sáhnout si na fyziku" a dozvědět se o mnoha zajímavých věcech
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
N :  Oznámkujte předmět [13]

Průměr odpovědi: 1.69

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 46 % [6]: 1 (výborně)
  • 2 : 38 % [5]: 2
  • 3 : 15 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 7 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 46 % [6]: ano
  • 3 : 23 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká