[16USRJ] Úvod do systému řízení jakosti ve zdravotnictví
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 9
- Procento hodnotících: 55 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 9 studentů.
- Ukončilo předmět: 8 studentů.
- Průchodnost: 88 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Ježiši, to byla hrůza! Informace každopádně důležité do života (sice trochu nuda, ale důležité). Ale pan přednášející a některé jeho ,,případy ze života" nebo názory. Ty si mohl nechat od cesty. Jeho styl výuky mi absolutně nevyhovoval, nicméně něco jsem si přeci jen zapamatovala.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Předmět, díky kterému člověk zjistí, že něco jako jakost ve zdravotnictví existuje a že je kolem toho víc technokracie, než kolem čeho jiného.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Jedná se pouze o doplňkový předmět. Zřejmě je přednášen jen aby bylo vyhověno nějakým nařízením. Střídaly se zajímavé diskuze na zajímavá témata s nudnými hodinami, které bohužel převládly zejména proto, že jsme očekávali větší zaměření na nemocniční prostředí. Povídání o procesu pečení buchet nebo nakupování tak zajímavé nenístudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Osobně mi tento předmět tři měsíce obtěžoval život. Možná je to však tím, že když poslouchám někoho kdo se jakostí zabývá, tak začínám pociťovat velice nepříjemné pocity a ze světa se mi vytrácí barvy.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Praktickystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 40 % [2]: 3
- 4 : 40 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká