[818ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 22
- Procento hodnotících: 9 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 22 studentů.
- Ukončilo předmět: 10 studentů.
- Průchodnost: 45 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
-
Vyučovat úvod do programování v jazyku C (resp. ve směsici C a C++) asi není příliš šťastné. Pedagogicky vhodnější by byly asi takové jazyky jako Oberon, Scheme, nebo i třeba dnes velmi populární Python (který je navíc i hodně užitečný v praxi). Ukazuje se, že začínající programátoři mají už tak co dělat, a nemusí je k tomu ještě rozptylovat nevlídné prostředí a didakticky nevhodný jazyk s poněkud zrádnými vlastnostmi (paměťový model, problém dangling else atd.).Jakub Hegenbart
-
Jednoduchý úvod do programování.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [2]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 50 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká