Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Fučík Radek Ing. Ph.D. - [01MAT1] Matematika 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 110
  • Procento hodnotících: 3 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [7]
1:
100 % [7]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
100 % [3]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Som maximálne spokojná.
      studijní průměr: neuveden
    • jedinou nevýhodou bylo zrychlení tempa, které je reakcí na bavení se. Bavící se lidé tím nijak netrpěli, protože stejně nedávali pozor, zatímco ostatní nestíhali sledovat, co se děje na tabuli.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • body za počítání u tabule, vtip, přístup ke studentům
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Zápal pre vec, rozumný prístup. Skvelý prejav a zmysel pre humor.
      studijní průměr: neuveden
    • Vedení přednášek a přístup ke studentům-
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • vtip, dochvilnost, organizovanost
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Myslím si, že je to najviac "student-friendly" ako sa len dá.
      studijní průměr: neuveden
    • Trošku zpomalit výklad, nestíhala jsme.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Možná někdy zvětšit písmo a nebo zpomalit.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký