Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hrabák Pavel Ing. Ph.D. - [01SSS] Sociální systémy a jejich simulace

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 7
  • Procento hodnotících: 71 %
Celkové hodnocení [7]
1:
57 % [4]
2:
28 % [2]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
50 % [2]
2:
25 % [1]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Zdroje byly největší problém tohoto předmětu. Doporučená literatura je jistě skvělá pro referenci, ale pro naučení se na předmět byla nevhodná. Mé vlastní zápisky obsahovaly spoustu momentů, které přednášející řekl, ale student nestačil zaznamenat na papír (což jistě není chyba jen přednášejícího).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky, internet
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Získat zápočet je náročnější než samotná ústní zkouška.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška probíhá vcelku příjemným napůl testem napůl ústním zkoušením. Poměrně důkladně je probráno alespoň jedno odpřednášené téma. Náročnost zkoušek se mohla lišit dle výběru témat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • 1) Miniprojekty: doopravdy oceňuji ochotu ke konzultacím; možnost udělat GUI pro získání extra bodu je fajn (pokud se tedy miniprojekty programují v matlabu). 2) Ústní zkouška: velmi příjemná; důraz je kladen hlavně na pochopení látky a ne na to, jestli se naučím nazpaměť několikařádkové rovnice.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Nadšení, stále dobrou náladu, což se na cvičení v 7:30 vidí málokdy, a předané znalosti.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášející je nadšenec v daném oboru, a zejména diskrétními systémy žije, což je velké plus.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Veliká ochota, interakce se studenty, příjemné vystupování
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Hodila by se skripta, a to i když na přednášce bylo řečeno vše potřebné, v mých poznámkách se vše rozhodně nevyskytlo (lze buď psát nebo se snažit pochopit).
      studijní průměr: neuveden
    • Osobně mi trochu chyběla struktura a to jak zápisu na tabuli, tak logická. K tomu také dost přispívá kombinace různých značení v literatuře.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Bylo by fajn zadat miniprojekty trochu dříve, abychom na nich mohli pracovat průběžně celý semestr.
      studijní průměr: neuveden
    • Na cvičení byly studentům dány kódy, do kterých bez porozumění celku měli něco vepisovat. Ačkoli to byl asi nejrychlejší způsob, jak vidět výsledky během jednoho cvičení, bylo někdy náročné pochopit, co se proč v daném místě dělalo a za jakých podmínek to tak může být.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [4]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.75

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 66 % [2]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký