[01ASTE] Asistivní technologie
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 7
- Procento hodnotících: 42 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 7 studentů.
- Ukončilo předmět: 7 studentů.
- Průchodnost: 100 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [3]
-
Zajímavý předmět, díky kterému nahlédnete na asistivni-technologie z jiného pohledu. Příjemná změna oproti jaderňackym předmětům.studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Zápočtový předmět, v němž se probírají různé asistivní technologie pro osoby s různým handicapem a obecný přístup k problematice. Poměrně ojedinělý mezi předměty na magisterském studiu (často zakončeny zkouškou a technicky / matematicky / fyzikálně či jinak zaměřené). Získat zápočet je poměrně jednoduché a předmět byl---aspoň pro mě---značně odpočinkový v tom smyslu, že si člověk ulevil od nálože vět a definic z jiných předmětů. Zároveň je podle mého názoru dost přínosný. Zprostředkovává nový pohled na určité věci a jsou probírány zajímavé přístupy a technologie. Celkově mohu jen doporučit.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: V
-
Velmi zajímavý průřez problematikou kompenzačních pomůcek a technologií pro lidi se zrakovým handicapem. Studenti se dozví spoustu věcí ze života zrakově postižených lidí, o překážkách, na které naráží v každodenním životě a technologiích, které jim usnadňují tyto překážky překonávat. Zápočet je za docházku a krátkou prezentaci na zadané téma. Přednáška probíhá v malém počtu lidí, je doplněna praktickými ukázkami a studentům je ponechán velký prostor pro diskuzi. Rozhodně doporučuji si tento předmět zapsat, člověk získá přehled o dané problematice a dozví se spoustu zajímavých věcí. Jen je škoda, že o tomto předmětu ví jen málo lidí (i já se o něm dozvěděla náhodou), bylo by dobré ho ho zařadit mezi volitelné předměty více oborů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
N :
Oznámkujte předmět [3]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: 1 (výborně)
- 2 : 33 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [3]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [3]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká