[01DIM1] Diskretní matematika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 22 / 81
- Procento hodnotících: 27 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 81 studentů.
- Ukončilo předmět: 48 studentů.
- Průchodnost: 59 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
-
Dobrý předmět pro každého, koho alespoň trochu zajímá matematikaPetr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Cvika byla hrozně zajímavá. Bohužel nebyl moc čas na úkoly, ale RSA vše vynahradilo.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Docela fajn předmět, hodně se mi líbí, že je člověk motivován body za průběžné řešení úloh, které musí předvést na tabuli. Zápočet pak může získat jenom za ty úlohy a nemusí se stresovat testem. Myslím si, že takový model dobře sedí k předmětu, kde té probírané látky není tolik.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Dokonalý úvod do diskrétní matematiky i s ukázkou možné aplikace celé teorie.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Hodně hezký předmět. Všechno bylo srozumitelné.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Mám rád diskrétní matematiku a splnilo to moje očekávání.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
me tento predmět bavil... bylo to uplně něco jiného než v běžných hodinách matematiky. takové oživení.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Nebyl mi předložen na začátku semestr "plán předmětu". Tj. co budeme ten půlrok dělat a kam se dostaneme. Zároveň jsme dost látky, kterou jsme probrali, použili třeba jen jednou. Chtěl bych vidět například více aplikací probraných vět.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Obsah přednášek odpovídal požadavkům v zápočtovém testu.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Oproti tomu co jsem slýchala o diskrétní matematice např. z matfyzu je tohle fakt zajímavý předmět a né moc náročný. Takové hrátky s čísly.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Předmět Diskrétní matematika je takovým zpestřením matematiky v prvním semestru, kde se pouze mechanicky nepočítá, nebo je třeba složitých definic. Jde vlastně o středoškolskou matematiku, která se ale na střední školy už nevejde. Člověk se dozví zajímavé postupy řešení úkolů, které se na první pohled zdají složité.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Přiměřený systém udělení zápočtu, nemám, co bych vytknulstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Velmi by pomohl tréning celkového přednesu (hlavně co se týče občasného drmolení) a čitelnější psaní na tabuli.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Velmi zajímavé odvětví matematiky...jen ne pro mě :Dstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Zajímavá látka, ale na test jsem se učila převážně sama ze skript, protože udržet pozornost na přednášce bylo trochu náročnější.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Zajímavý předmět. Zápočet se dá získat za dobrovolné úkoly podobné příkladům z matematické olympiády.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: V
-
Různé algoritmy pro počítání s přirozenými čísly (prvočísly).studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství; role předmětu: PO
-
Skvelý predmet, úvod do teórie čísiel, zápočet možný za domáce úlohy, ktoré nebývajú extrémne zložité.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Ačkoliv jsem ze začátku DIM1 neměl moc v oblibě, časem se to trošku zvrhlo a látka byla poměrně zajímavá. Možná by se zdálo, že kreditová dotace je nízká, příhlédneme-li ale k tomu, že lze zápočet získat za úkoly, pak je to OK. Závěrečný test byl v pohodě, dalo se dobře připravit podle vzorové písemky.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
Dulezitystudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Aplikovaná informatika; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [22]
Průměr odpovědi: 1.55
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 54 % [12]: 1 (výborně)
- 2 : 36 % [8]: 2
- 3 : 9 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [22]
Průměr odpovědi: 1.05
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 95 % [21]: ano
- 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká