[01DIM3] Diskrétní matematika 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 17
- Procento hodnotících: 23 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 17 studentů.
- Ukončilo předmět: 14 studentů.
- Průchodnost: 82 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
-
Každý student dostane za úkol přečíst si článek v angličtině a pak o něm popovídat spolužákům. Dozvěděli jsme se tedy mnoho zajímavostí z různých částí matematiky a vyzkoušeli si své prezentační dovednosti před spolužáky. Nové teorie jsme se nestihli moc dozvědět vzhledem k množství pátků, které odpadly.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Předmět mě bavil a líbilo by se mi i víc diskrétky.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
hezký, zajímavé problémy a oceňuji formu získání zápočtu, je super si vyzkoušet prezentaci u tabulestudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Dobrý předmět. Přínos je možnost mluvit o matematickém tématu před více lidmi dříve než u státnic.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká