[01DYRO] Dynamické rozhodování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 1 / 9
- Procento hodnotících: 11 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 9 studentů.
- Ukončilo předmět: 1 studentů.
- Průchodnost: 11 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [1]
-
Tento předmět je podle mě trochu nešťastně vedený. Probíraná látka je v zásadě velmi zajímavá a přednášející tomu opravdu velmi dobře rozumí. Látky je však tolik, že ji studenti po prvních pár přednáškách přestanou pobírat a začínají se ztrácet ve velmi komplikované teorii a značení. Na zkoušce musí člověk aplikovat probranou látku na konkrétním příkladě, což mu (i přes to, že se smí používat veškeré učební materiály) zabere opravdu hodně času a úsilí, jelikož je to v podstatě první příklad, se kterým se setká. Forma zkoušky jako taková mi přijde dobrá, líbí se mi, že přednášejícímu jde víc o to, aby studenti uměli látku aplikovat a ne se něco memorovat, ale bylo by lepší, kdyby se na přednáškách probralo méně látky a více se demonstrovala na příkladech. Takhle student často pochopí o co jde až u zkoušky. Věřím, že předmětu prospěje rozdělení do dvou semestrů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [1]
Průměr odpovědi: 3.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 100 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [1]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká