[01FA1] Funkcionální analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 24
- Procento hodnotících: 33 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 24 studentů.
- Ukončilo předmět: 17 studentů.
- Průchodnost: 70 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Hezký úvod do funkcionální analýzy, opakování a prohloubení topologie. Krásný předmět.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Opakování topologie a zajímavosti ze světa topologických, metrických a Hilbertových prostorů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Predmet bol z hľadiska ďalšieho využitia v iných matematických a fyzikálnych oblastiach dôležitý a obsažný. Podľa mojej skromnej mienky by si ten 4. kredit zaslúžil.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavé, opakování analýzy a lineární algebrystudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přehledně vedený předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
U předmětu jsem dosud pořádně nepochopila, oč nám vlastně jde, kam směřujeme... Půl semestru se opakují pojmy z MAA3 jako kompaktnost, úplnost apod. a pak se to najednou rozjede prazvláštním směrem. A ještě větší legrace potom je na tom v letním semestru navázat.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Dobře strukturované procházky hájemstvím prostorů.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Vsechno se mi libilo, ale bylo toho hrozne mocstudijní obor: Matematické inženýrství;
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 1.88
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: 1 (výborně)
- 2 : 87 % [7]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 1.25
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 75 % [6]: ano
- 3 : 25 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká