[01FA3] Funkcionální analýza 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 21
- Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 21 studentů.
- Ukončilo předmět: 12 studentů.
- Průchodnost: 57 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Klasická funkcionála, třetí v řadě. Možná by bylo vhodné neopakovat tolik již dříve probrané látky a probrat více nové látky.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Tradiční funcionala s Havlíčkem. Kdo mel FA1 vi jak to vypadá, kdo ne. Tak si FA3 asi nezapisestudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět je jako takový velmi dobrý, avšak chtělo by to více sjednotit co se učí ve které z funkcionálních analýz. Takto se mnoho věcí říká zbytečně několikrát a na jiné není čas.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
pokracovani funkcionaly, zkouska je pohodovejsi nez jednicka ci dvojkastudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Důležitý předmět pro matematika.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 40 % [2]: ano
- 3 : 60 % [3]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká