Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[01LALA] Lineární algebra A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 29 / 268
  • Procento hodnotících: 10 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 268 studentů.
  • Ukončilo předmět: 37 studentů.
  • Průchodnost: 13 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
    • Písemná teoretická dost jednoduchá. Ústní byla horší.
      Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Lineární algebra mi připadala v prvním semestru pouze jako takový obecný úvod, zavádění terminologie - ze začátku velmi složitě vypadající a neintuitivní, potom ovšem logická a smysluplná struktura. Je ovšem dost složitě pochopitelná, hovoří-li se pouze v teoretických pojmech bez nějaké geometrické interpretace.
      Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Přestože začátek semestru nebyl jednoduchý a spousta z nás netušila, jak si má představit vektorový prostor, postupem času mě začala algebra čím dál tím více bavit. Na přednáškách bylo vše vysvětlováno poměrně srozumitelně (za předpokladu že tam člověk chodil pravidelně a chápal ty předchozí) a zkouška nebyla nic extrémně těžkého, když se na to člověk připravil. Nasbírané body za domácí úkoly či písemky během semestru se však dost vyplatí.
      studijní obor: Aplikace softwarového inženýrství;
    • Vhodná cesta jak prozkoušet své znalosti z LA
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Víte, co se přesně máte učit. Ústní zkouška je dlouhá a důkladná (minimálně 2 hodiny), musíte na ni umět důkazy a zkoumá se, jestli rozumíte i základům.
      studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
    • Zvládnutelná, ale je důležité naučit se pořádně věty a definice a mít nějaký přehled o důkazech.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Jednotné písemky pro uznání praktické části jsou velké plus. Nezáleží na kreativitě cvičícího.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Nechápu, proč se musím k lineární algebře vyjadřovat zvlášť k jejímu průběhu a ke zkoušce. Např. oznámkovat zkoušku?? To mám dát známku, kterou bych si přál, nebo kterou jsem dostal, nebo jak můj zkoušející ovládá předmět??
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Nejjednodušší zkouška ZS, která byla celkem i zábavná.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Pokud se podaří získat dostatek procent na odpuštění praktické části, je nerozvážnost si ji nenechat odpustit. Teorii není až takový problém se dostatečně dobře naučit a navíc už potom během zkouškového není potřeba nic počítat. Zkouška samotná je docela v pohodě, pokud píšete jen teorii, dostanete-li se na ústní je už potom docela pravděpodobné, že si známku nezhoršíte. Zkoušející jsou velmi hodní a nesnaží se člověka potopit (zkoušeli Ambrož a Dvořáková).
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Velmi hezký předmět a dobře srozumitelný.
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Pro mě byla zkouška jednodušší než ta z analýzy, nepřišlo mi, že by náročnost jednotlivých testů tolik kolísala.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • Skládat zkoušku z lineární algebry bylo i vcelku příjemné, bylo jasně dané, co se máme naučit a z čeho. Pak už záleželo na každém, jak pečlivě se připraví.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • Skúška z algebry. Keď človek rozumie látke a vie ju, nie je problém skúšku zložiť. Pokiaľ tomu študent nerozumie a nevie dokázať obtiažnejšie tvrdenia, šance na úspech sú mizivé.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Velice zajímavý předmět. Matematika dělaná způsobem, který člověk na střední vůbec nepotká.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Zkouška - náročnost příkladů byla dle mého názoru přiměřená. Moc se mi líbil přístup vyučujících během ústní části zkoušky, byl přátelský a férový.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Písemná zkouška následovaná odpolední ústní zkouškou
      studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
    • Ačko pro mě prostě není.
      studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PV
    • neabsolvoval jsem
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Někdy nepochopení souvislostí, bohužel zkouška poměrně obsáhlá a těžká.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
    • obtížné
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • ok
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Písemka byla celkem náročná. Rozhodně doporučuji se během semestru snažit dobře napsat 2 testy, a potom si necháte odpustit praktickou část u zkoušky --> větší šance na úspěch. Myslím si, že praktická část zkoušky byla těžší než teoretická, nicméně test byl jako celek zvládnutelný.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • Praktická zkouška byla mnohem težší než testy psané během roku. Je dobré je napsat.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
    • testové otázky mají přesně předem dané ohodnocení, jejich obtížnost je na každém termínu obdobná, vyhodnocení spravedlivé. /spěch u zkoušky závisí zcela na připravenosti zkoušeného.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
    • velmi težká teorie
      studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
    • Zkouška odpovídala probrané látce v semestru.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
    • Algebra, matice, báze...
      studijní obor: Jaderné inženýrství;
N :  Oznámkujte předmět [29]

Průměr odpovědi: 1.79

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 51 % [15]: 1 (výborně)
  • 2 : 24 % [7]: 2
  • 3 : 17 % [5]: 3
  • 4 : 6 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [29]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 10 % [3]: nevyjádřeno
  • 2 : 75 % [22]: ano
  • 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká