[01MANA] Matematická analýza A 1, zkouška
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 25 / 277
- Procento hodnotících: 9 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 277 studentů.
- Ukončilo předmět: 25 studentů.
- Průchodnost: 9 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [25]
-
Předmět dost zásadní. Zpětně se mi líbí jeho postup budování matematického aparátu.Alexander Groh studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Človek sa tu veľmi bolestivým spôsobom naučí "nutnej, nikoliv postačujúcej" :) korektnosti v matematike.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Pokud nejste génius a nevíte vše, je to víceméně o štěstí. Určitě se snažte o uznání praktické části. Je třeba znát přesně věty i s jejich předpoklady. Důkazy nejsou tak důležité v písemné části. V ústní části ano, ale ta už je volnější.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PV
-
Velmi těžké.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zkouška z matematické analýzy, co více dodat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Bez praxe nejsou koláče.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Důkladně prozkouší vaši odhodlanost, víru v boha/y a zázraky, zásobu čtyřlístků pro štěstí, zdravý rozum, ale sem tam i to, co jste se celou tu dobu učili.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Náročná zkouška s velmi nízkou průchodností. Není dobré si dávat všechny 3 možné termíny za sebou.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Nejnáročnější předmět prvního semestru, takže rozhodně nepodcenit.studijní obor: Diagnostika materiálů; role předmětu: PV
-
Obsah přednášek odpovídal požadavkům ke zkoušce.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Písemné části mají šíleně malou propustnost, jsou velmi obtížné, je navýsost důležité se maximálně snažit u testů během roku, eventuálně se pokoušet řešit co nejvíc teoretických úloh. Obojí VELMI pomůže.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
S předmětem jsem byl spokojen.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
"Binární" způsob známkování (tj. pokud je to bez chyby získá student plný počet bodů a v opačném případě nezíská nic) byl velmi tvrdý.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Dle mého názoru má pan docent Pošta naprosto přehnané požadavky pro složení zkoušky. Spíš než o porozumění učivu jde o slovíčkaření.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
Předmět zajímavý, nicméně pro studenty, kteří nepatří mezi genilni, velmi náročný. Zkouška může být velice zrádná. Nesmírně záleží na tom na jaký test člověk natrefí. Někdy stačilo studentům velmi málo a měli předmět splněný. Jindy byl test velice náročný a člověk ztroskotal na 4 zvláštních ojedinělých výplodech Poštovy mysli a nemohl ani ve skutečnosti projevit šíři svých znalostí.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Přednášky probíhaly poklidně, člověk pochopil, o čem byla řeč a měl možnost si učivo zopakovat doprovázenou prezentací a poznámkami přednášejícího, které jsou dostupné pro kohokoliv. Zkouška sama o sobě vytvářela pocit, že je čistě na zkoušejícím, s jakou náladou se daný den probudí a podle toho pustí malé množství lidí, nebo od zkoušky vyháže všechny, nehledě na to, jaké má ten člověk kvality a je schopný se v dané látce orientovat.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
Rozhodně nejtěžší zkouška v zimním semestru. Doporučuji během roku dobře napsat 3 pisemky, a potom si je nechat uznat jako praktickou část zkoušky. Také je dobré dělat teoretické úkoly. Hodně to potom ulehčí práci a dost možná vás právě body navíc u zkoušky zachrání.studijní obor: Jaderné inženýrství;
-
Termíny zkoušky jsou velmi nevyrovnané. Některé termíny mají otázky relativně lehké, jiné jsou pro studenta prvního ročníku nezvladatelné. Často si se zkouškovými příklady nevěděl rady ani cvičící.studijní obor: Jaderné inženýrství;
-
viz MANB1studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zkouška probíhá jako každá jiná, docent Pošta neuráží, ani neponižuje, zkouškové otázky se svou obtížností termín od termínu lišístudijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PV
-
Zkouška vás prověří ve schopnostech si spojit souvislosti, bohužel to ale nemáte naučené, takže je dost těžká.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PV
-
kostudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PV
-
neabsolboval jsemstudijní obor: Jaderné inženýrství;
-
obtížnéstudijní obor: Jaderné inženýrství;
-
Tak analýza no... hodně limit a důkazů.studijní obor: Jaderné inženýrství;
-
N :
Oznámkujte předmět [25]
Průměr odpovědi: 2.64
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 24 % [6]: 1 (výborně)
- 2 : 24 % [6]: 2
- 3 : 20 % [5]: 3
- 4 : 28 % [7]: 4
- 5 : 4 % [1]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [25]
Průměr odpovědi: 1.06
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 16 % [4]: nevyjádřeno
- 2 : 60 % [15]: ano
- 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká