[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 9 / 54
- Procento hodnotících: 16 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 54 studentů.
- Ukončilo předmět: 24 studentů.
- Průchodnost: 44 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
-
Prednasky boli velmi zaujimave a clovek dokazal drzat pozornost. Tempo bolo dost rychle, ale predmet narocny nebol, takze sa to dalo zvladnut.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
PRST je velmi dobře vedený předmět, ve kterém se od úplných (středoškolských) základů pravděpodobnosti dojde až k funkcím a charakteristikám náhodných veličin, limitním větám a testům hypotéz ve statistice.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Skvělý (a skvěle vedený) předmět, na který se opravdu vyplatí chodit.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Výborně vysvětlená látka, snaží se, aby to každý pochopil. To pak při zkoušce vyžaduje, jeho trpělivost, vstřícnost a férovost je ale ohromná.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
Předmět je velice obsáhlý, proto se statistika poměrně rychle prolétne. Přesto si myslím, že jako úvod do problematiky je velmi dobrý.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Škoda, že skripta neobsahují obrázky a některé kapitoly.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Vcelku dobrý predmet aj pre tých ktorý matematiku až tak nemajú radi.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Fyzikální technika; role předmětu: PO
-
Předmět by měl být zařazen před TSFAstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [9]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 77 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 11 % [1]: 2
- 3 : 11 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
Průměr odpovědi: 1.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 88 % [8]: ano
- 3 : 11 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká