[01RMF] Rovnice matematické fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 21 / 88
- Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 88 studentů.
- Ukončilo předmět: 73 studentů.
- Průchodnost: 82 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
-
Obsah zajímavý, forma a hloubka, do níž se jde, někdy dosti pokulhává. Předmět pokrývá základy z oblasti zobecněných funkcí a řešení parciálních diferenciálních rovnic.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavý předmět, kde dochází k setkání áčkařů a béčkařů po téměř třech semestrech samostatného vývoje.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
I keď to samozrejme neviem porovnať s predchádzajúcim, nový koncept doc. Kliku sa mi zdá primeraný skutočnosti, že predmet je spoločný pre matematiku na úrovni A aj B (a snáď aj vybrané obory s matematikou C) a dobre pochopiteľný, i keď obsahovo rozsiahly a pomerne náročný.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi zajímavá látka.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zajímavé, jak všechno, co jste se na matematických předmětech na FJFI naučili použijete zde - k řešení parciálních diferenciálních rovnic. Tedy rovnic, které znamenají svět (s nadsázkou).studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Bolo to drsné...studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Z pozice áčkového matematika hodnotím jako nejtěžší předmět dosavadního studia.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
MImo jiné seznámení se se zobecněnými funkcemi a integrálními transformacemi a jejich využití při řešení parciálních diferenciálních rovnic.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Náročný, ale užitečný předmět.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět hodně náročný ale zvládnutelný. Po tom jak se změnil vyučující se hodně změnila koncepce předmětu a studenti s dřívější Bčkovou matematikou byli občas ztraceni jelikož předmět šel více teoretickým směrem a důkazy (věty) se někdy odkazovali na Ačkovou matematiku nebo na funkcionální analýzu kterou "Bčkaři" neměli a tudíž tvrzení z Ačkové matematiky neznali.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Další trik matematické analýzy - převléknout kabát a jmenovat se jinak ;) Teorie zobecněných funkcí a řešení integrálních rovnic.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Dlouho jsme se věnovali budování základů teorie zobecněných funkcí a poté na řešení parciálních diferenciálních rovnic a integrálních rovnic nezbylo příliš času.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Konečné završení všech analýz, tentokrát jsou předmětem zobecněné funkce, integrální transformace a integrální/parciální diferenciální rovnice.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Informatická fyzika; role předmětu: PO
-
Narocny predmet, ale zaujimavy. Velmi prospesne boli ukoly v priebehu semestra, pretoze som si z toho vela zapamatala.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Předmět zajímavý, díky povinným úkolům se dalo udržet v obraze přes celý semestrstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
teorie zobecněných funkcí a aplikacestudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Zbytečně moc kladen důraz na teorii na úkor praktického počítání.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Vrchol pětisemestrálního studia matematické analýzy.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
zaujímavý no náročnýstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
chtělo by to dvě cvičení týdně jako u analýzstudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [21]
Průměr odpovědi: 2.14
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 57 % [12]: 2
- 3 : 28 % [6]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
Průměr odpovědi: 1.05
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 95 % [20]: ano
- 3 : 4 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká