[01SOS1] Softwarový seminář 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 25
- Procento hodnotících: 20 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 25 studentů.
- Ukončilo předmět: 19 studentů.
- Průchodnost: 76 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [5]
-
Nic nemámLolita Korkina role předmětu: V
-
První 3/4 se mi líbily a poslední část, kde se programovala jednoduchá hra mě už moc nebavila..studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Príjemný predmet, pri ktorom si človek aj trochu oddýchne. Navyše sa čo-to nové aj naučí.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
základy javy, pěkně pomalu a postupněstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Rozšíření obzorů v programovánístudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1 (výborně)
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 80 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 20 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká