[01TEMA] Teorie matic
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 10 / 21
- Procento hodnotících: 47 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 21 studentů.
- Ukončilo předmět: 21 studentů.
- Průchodnost: 100 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
-
Část předmětu je věnována přednesu látky, většina pak jednotlivým prezentacím studentů na zadané téma.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Líbilo se mi, že si každý připravoval kousek a dohromady ty kousky také zapadali. Moc se mi nelíbilo, že nebyla velká motivace se soustředit na výklad i když musím uznat, že paní profesorka Pelantová aspoň minimální pozornost vynucovala.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Nemel by to byt seminar.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Pohodový předmět, kde si studenti navzájem prezentují zajímavé partie z teorie matic a na konci dostanou dortstudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zajímavý předmět, nicméně výklad studentů mi příliš nevyhovoval.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zápočtový předmět z diskrétni matematiky. Zápočet za předneseni zadané teorie - často ve dvojicích a trojicichstudijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět byl výborný a především daleko užitečnější než tato anketní otázka, u níž povinnost vyplnění leda odradí potenciální hodnotitele.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematická fyzika;
-
Velmi užitečný předmět, který navíc naučí studenty si řádně připravit prezentaci dané látky, což je věc kterou budou potřebovat daleko více, než teoretické znalosti.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Předmět probíhá tak, že si každý buď sám nebo ve dvojicích připraví nějaké téma z materiálů, které dostane, a následně ho odpřednáší na hodině, je oznámkován ostatními a tne, kdo má na konci nejlepší hodnocení, si může vybrat dort, který se na poslední hodině sní.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství;
-
Vedeno formou semináře.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematická informatika;
-
N :
Oznámkujte předmět [10]
Průměr odpovědi: 1.60
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 60 % [6]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 90 % [9]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká