[02GR] Grupy a reprezentace
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 4 / 13
- Procento hodnotících: 30 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 13 studentů.
- Ukončilo předmět: 9 studentů.
- Průchodnost: 69 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
-
Látka je celkem jednoduchá, než se dostanete k Sylowově větě, která je složitá a ze které Chadzi zkouší úplně každého. Reprezentace už jsou potom zase celkem snadné.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Nazev predmetu slibuje zajivavy uvod do ve fyzice dulezitych partii matematiky, nicmene vysledek je velke zklamani. Obsah prednasek je rozvrzen tak, ze 80% pokryva uvod do grup a teprve posledni dve prednasky se venuje reprezentacim a Shurovym lemmatum. Obsah tez asi z tretiny opakuje veci z predmetu ALG. Suma sumarum jde dle meho nazoru o zcela zbytecny predmet - ti, kdo absolvovali ALG maji zaklad z teorie grup vyrazne sirsi a lepsi, ti, kdo ALG nemeli se dozvi velice spatny zaklad - vse je tlaceno jednim a to zcela nezajimavym smerem a neni podan obecny prehled o teorii konecnych grup. Navic probrana latka je ve fyzice temer neaplikovatelna a naopak to, co se z konecnych grup ve fyzice vyskytuje se na prednasce nezduraznuje. Navic podtrzeno velice spatnym zbusobem prednaseni. Predmet je matematickeho razeni a tak by mel byt, dle meho nazoru, prednasen na KM, kde vyrcene vety dovedou dokazat.studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Takový místy trochu zmatený úvod do grup. Bohužel, reprezentacím nebyl věnován dostatek času, i když bychom je asi všichni potřebovali...studijní obor: Matematická fyzika; role předmětu: PO
-
Zjimavy uvod do grupstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [4]
Průměr odpovědi: 2.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [2]: 2
- 3 : 50 % [2]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká