[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 42 / 333
- Procento hodnotících: 12 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 333 studentů.
- Ukončilo předmět: 74 studentů.
- Průchodnost: 22 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [39]
-
V prvním semestru nejsložitější co do látky a je nejtěžší se na ní učit, ale zkouška samotná není zas tak těžká udělat.Petr Bradshaw studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Důležité je spočítat příklady, v teoretické části jsou jen otázky, které se probíraly na přednášce, a nejsou to ty nejtěžší.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Na zkoušku se dalo dobře naučit, požadavky byly stanoveny jasně a bylo možné jich dosáhnout.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Nejlehčí zkouška semestru, stačilo si přepsat důležité pojmy a umět odvozovat vztahy. Ale lituji těch, kdo na střední neměli derivace/integrály.studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: PO
-
Skúška z Mechaniky nebola najľahšia, ale bolo dobré, že po nepodarenej ústnej časti pri novom pokuse nebolo nutné opakovať písomnú časť.role předmětu: PO
-
velmi náročnéstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška neklade takové nároky jako matematiky.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
kreditů se zdá málo, ale lepší mít 4 jisté za za zápočet než čekat na zkouškustudijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Mechanika je super předmět, kde se člověk dozví spoustu zajímavých věcí. Jenom škoda že předbíhá matematiku na této škole.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Predmet ne uplne jednoduchy, ale diky snaze prednasejiciho zvladnutelnyrole předmětu: PO
-
Skúška, ktorú nie je problém zložiť v tom prípade, keď rozumiete príkladom a viete takmer celé skriptá. Na ústnej sa môže objaviť skutočne čokoľvek. Nič to však nemení na tom, že formálna atmosféra na tejto skúške je takmer nulová. :)studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Zkouška.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Hlavní je udělat praktickou část a umět důležité otázky.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Je hrozné jak je postavený. Nejvíce mi na něm vadilo, že jsem v podstatě vůbec nerozuměla tomu, co při výpočtech dělám. Spíš jsem používala zajetý postup a to že člověk vůbec netušil proč, to nikomu nevadilo.studijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Těžký předmětstudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Velmi hodící se předmět. Zjistili jsme co, jak a proč funguje.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
v pohodě zkouškastudijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
zabavne podana mechanika od pana brenestudijní obor: Matematická informatika; role předmětu: PO
-
Zajímavé učivo.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška z mechaniky pro mě, jako člověka zaměřeného na matematiku byla čistým zlem. Učil jsem se na ní stejně jako na analýzu, ale předmět je jen za 2 kredity. Myslím, že by 4 kredity byly optimální.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Písemná část obsahovala 5 příkladů, poté v odpoledních hodinách následovala ústní část. Ti, kteří měli uznanou písemnou část ze semestru skládali ústní zkoušku hned od rána.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Prostě zkouška.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouška sama o sobě je velmi těžká, zvládnutelná jen díky tomu, že pan doktor Břeň jí studentům nijak nekomplikuje.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Radiologická technika; role předmětu: PO
-
Prověřuje znalosti z mechaniky.studijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Nejjednodušší zkouška semestru.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Zkouška z mechaniky je určitým způsobem nejnáročnější, jelikož je téměř nemožné si nechat odpustit písemnou část.studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze; role předmětu: PO
-
Bavily mě přednášky, protože nás pan přednášející bavil vtipy a přednáška nás naučila a nebyla nudná.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Asi nejjednodušší ze zkoušek v zimním semestru (když nepočítám UINZ).studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Hodně záleží na štěstí, praktická část se nějak proleze, u ústní hrozně záleží na tom, jaké otázky člověk dostane. Dostat jiné, mám bez problémů za A.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Mechanika... základ fyziky.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
Nic nemámrole předmětu: PO
-
Odpovídá učivu během semestru.studijní obor: Jaderné inženýrství; role předmětu: PO
-
okstudijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
Příklady u zkoušky byly dobře konstruovány - obtížnost byla přiměřená, všechny potřebné znalosti k jejich řešení byly vysvětleny na přednáškách a cvičeních.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Skvely zaujimavy predmet.studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: PO
-
Zajímavé. V této vysokoškolské mechanice je už daleko lépe vidět praktický užitek těchto znalostí především oproti střední škole.studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
Zkouší více lidí a občas jiným způsobem než pan Břeň a s jiným hodnocením.studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: PO
-
zkouška je přirozené vyústění toho, jak je v prvním ročníku mechanika pojmutá - na to, aby člověk udělal zkoušku není vyžadováno nějaké pochopení, porozumnění, bylo by dokonce naivní a nesmyslné něco takového od studenta požadovat - a pokud by to požadováno bylo, v letním semestru by už téměř nebylo co požadovat - spíše - nebylo by od koho too požadovat.studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: PO
-
obeznameni se zaklady mechaniky, lehky prechod k VS fyzicestudijní průměr: (2.0, 2.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: PO
-
N :
Oznámkujte předmět [42]
Průměr odpovědi: 1.62
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [21]: 1 (výborně)
- 2 : 42 % [18]: 2
- 3 : 2 % [1]: 3
- 4 : 4 % [2]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [42]
Průměr odpovědi: 1.31
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 2 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 61 % [26]: ano
- 3 : 21 % [9]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 2 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká