[02SMF] Seminář matematické fyziky
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 17
- Procento hodnotících: 41 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 17 studentů.
- Ukončilo předmět: 11 studentů.
- Průchodnost: 64 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Předmět mě prostě tolik nebavil a ještě byl od půl osmé ráno, tak jsem ho neodchodil.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Stačí vypracovat úkol, který je zadán na semináři. Seminář vede vždy nějaký host z katedry fyziky a ukáže nějakou zajímavou oblast fyziky, kterou se zabývá nebo zabýval.studijní průměr: <1.0, 1.5>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
na lichých přednáškách přicházeli hosté prezentovat svá témata, na sudých naopak studenti prezentovali domácí úkoly z daných tématstudijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika; role předmětu: V
-
Přednáší různí lidé z fakulty a následně někdo před tabulí předvede zadaný úkol. Témata jsou uzpůsobena tomu, aby je pochopili s trochou úsilí i studenti třetího semestru.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření; role předmětu: V
-
Seminář, kde se střídají kantoři ve výkladu rozličných témat a studenti prezentující zpracované otázky.studijní průměr: (1.5, 2.0>; studijní obor: Matematické inženýrství; role předmětu: V
-
Vyloženě motivační předmět, ukazující několik velmi zajímavých aplikací našich teoretických poznatků. Jedinou chybou byl ranní termínstudijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Inženýrství pevných látek; role předmětu: V
-
Vzhledem k tomu, že byl předmět pojatý jako lákadlo na obor Matematická fyzika, snažili se přednášející vymýšlet skutečně zajímavá témata a většina přednášek byla skvělá!studijní průměr: (2.5, 3.0>; studijní obor: Fyzikální elektronika; role předmětu: V
-
N :
Oznámkujte předmět [7]
Průměr odpovědi: 1.57
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 28 % [2]: 2
- 3 : 14 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [7]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [7]: ano
- 3 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká